کد خبر : 1658966 | 09 دی 1398 ساعت 11:52 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی؛ بعد از انتخاب تیم نهایی

صعود را به 7 بازیکن خط خورده تقدیم می کنم

حمید استیلی، سرمربی تیم امید لیست نهایی این تیم برای حضور در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو در تایلند را اعلام کرد که 7 بازیکن خط خوردند.

صعود را به 7 بازیکن خط خورده تقدیم می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این اتفاق حمید استیلی در صحبت های آغازین خود 7 بازیکن خط خورده را آینده های فوتبال ایران دانست و درباره آنها گفت: انتخاب 23 بازیکن برای حضور در بازی ها سخت ترین کار ممکن بود. به هر صورت اگر هر 30 بازیکن هم با کیفیت عالی بودند باید 7 بازیکن را خط می زدیم چرا که ما موظف هستیم تنها 23 بازیکن را باید همراه خود به تایلند ببریم. این 7 بازیکن نباید ناراحت باشند. آنها باید تلاش کنند تا کیفیت خود را بالا ببرند. هر چند این تصمیم به خاطر ترافیک بازیکن و هم چنین ایده های کادر فنی در طراحی تاکتیک و بازی هایی که قرار است به نمایش بگذاریم، هم بوده است. به هر صورت فوتبال ادامه دارد و تیم امید پایان راه این 7 بازیکن نیست و در صورت صعود آنها شانس را دارند که در آینده باز هم در اردوی تیم امید حاضر شوند.

 

سرمربی تیم امید از تیم های باشگاهی تشکر کرد و گفت: در یکی دو سال اخیر تیم های باشگاهی همکاری خوبی با تیم امید داشتند. در اردوی آخر هم چند تیم با وجود اینکه بازی داشتند بازیکنان خود را در اختیار ما قرار دادند. از جمله تیم های نساجی و سپاهان. به نوبه خود از همه همکارانم در باشگاه ها تشکر می کنم و امیدوارم با صعود تیم امید به المپیک همه زحمات ما و کادر فنی باشگاه ها به بار بنشیند و بازیکنان و باشگاه ها هم از این صعود سهم ببرند. به یقین موفقیت تیم امید فقط موفقیت حمید استیلی و دیگر اعضای کادر فنی تیم امید نخواهد بود. همه باشگاه ها و مربیان آنها در موفقیت تیم امید نقش ایفا می کنند. 7 بازیکنی که خط خورده اند هم در ادامه مسیر و هر موفقیتی که به دست آید، سهیم هستند و در صورتی که به المپیک صعود کنیم من این صعود را به مربیان باشگاه ها و 7 بازیکن خط خورده تقدیم می کنم.

 

حمید استیلی صحبت هایش را اینچنین به پایان برد: با همه کم و کاستی ها تیم امید به خوبی برای بازی ها آماده شده است. ما با همه توان و امید به میدان می رویم و با پشتوانه دعای مردم در میدان حاضر می شویم. همه به صعود امیدوار هستیم. از من گرفته که سرمربی تیم هستم تا بازیکنانی که روی نیمکت ذخیره می نشینند. موفقیت در گروی همدلی است. نتایج گذشته نه اعتباری برای موفقیت می آورد و نه باعث شکست تیمی می شود. ما آزمون های جدیدی را پیش رو داریم. با زحمت و تلاش می توانیم در بازی ها موفق عمل کنیم و خوشبختانه با تلاش هایی که در اردوهای اخیر صورت گرفت تیم از نظر روحی و روانی برای حضور شایسته در بازیها آماده شده است.

دیدگاه‌ها