کد خبر : 1658995 | 09 دی 1398 ساعت 13:48 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست کورتوا از گرت بیل: به اسپانیایی مصاحبه کن!

تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید می‌گوید هم‌تیمی‌اش گرت بیل بر خلاف شایعات، اسپانیایی را بهتر از انتظار خیلی‌ها بلد است و از او خواست یک مصاحبه به زبان اسپانیایی انجام دهد.

درخواست کورتوا از گرت بیل: به اسپانیایی مصاحبه کن!

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید از هم‌تیمی‌اش گرت بیل خواست برای رد شایعات و انتقادها از او به دلیل ضعفش در زبان اسپانیایی یک مصاحبه مطبوعاتی رسمی به زبان اسپانیایی انجام دهد.

 

1465297

 

گرت بیل در اسپانیا به دلیل کمبود تعهدش نسبت به باشگاه رئال و فرهنگ و زبان کشور اسپانیا با انتقادات زیادی مواجه است. در اسپانیا گرت بیل به دلیل همین انتقادها هرگز نتوانسته دل هواداران رئال را بدست بیاورد. اما به نظر می‌رسد تیبو کورتوا هم‌تیمی بیل قصد دارد برای ترمیم رابطه بد بیل با هواداران رئال پادرمیانی کند.

 

1465295

 

کورتوا می‌گوید بر خلاف شایعات، گرت بیل  زبان اسپانیایی را به خوبی صحبت می‌کند و می‌گوید بیل باید برای برطرف کردن این انتقادها یک مصاحبه مطبوعاتی به زبان اسپانیایی ترتیب دهد.

 

1465296

 

کورتوا در گفتگو با مارکا در این باره گفت:" همه خیلی راحت می‌توانند با من رابطه برقرار کنند چون من چهار زبان انگلیسی، هلندی، فرانسوی و اسپانیایی را بلدم. من حتی در مدرسه آلمانی می‌خواندم و برای همین کمی هم آلمانی می‌دانم. حالا هم که کلی همبازی اسپانیایی داریم در حال یادگرفتن پرتغالی هستم. من سعی می‌کنم با صحبت کردن انگلیسی با گرت بیل زبانم را تقویت کنم ولی بیل بهتر از آنچه خیلی‌ها تصور می‌کنند اسپانیایی بلد است. او می‌تواند به راحتی اسپانیایی صحبت کند. او باید یک مصاحبه به اسپانیایی ترتیب بدهد و نشان بدهد که شایعات درباره او درست نیست".

 

دیدگاه‌ها