کد خبر : 1659123 | 10 دی 1398 ساعت 10:03 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال مادرید باز هم شاگرد آنچلوتی می‌شود؟

به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی خواهان جذب هافبک کلمبیایی رئال مادرید یعنی خامس رودریگز است.

ستاره رئال مادرید باز هم شاگرد آنچلوتی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز بعد از درخشش در جام جهانی 2014 به رئال مادرید پیوست. این ستاره کلمبیایی بعد از سه فصل حضور در جمع کهکشانی ها نهایتا در سال 2017 و به شکل قرضی از این تیم جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. خامس پس از دو فصل نسبتا موفق در مونیخ دوباره در تابستان امسال به مادرید بازگشت. او در ابتدای فصل و بر خلاف تصور در ترکیب اصلی تیم زین الدین زیدان قرار می گرفت اما مصدومیت بد موقع مانع کار را برای او سخت کرد.

 

خامس اما بهترین دوران فوتبال خود در رئال مادرید را زیر نظر سرمربی ایتالیایی یعنی کارلو آنچلوتی سپری کرده بود چرا که این مربی اعتقاد ویژه ای به هافبک کلمبیایی داشت. خامس همچنین در بایرن مونیخ نیز زیر نظر آنچلوتی کار کرده و حتی زمانی که این مربی در ناپولی حضور داشت نیز شایعاتی درباره علاقه این باشگاه به هافبک کلمبیایی به گوش می رسید؛ موضوعی که نشان می دهد آنچلوتی اعتقاد ویژه ای به این هافبک 28 ساله دارد.

 

 

1465446

 

 

در همین رابطه حالا نشریات انگلیسی مدعی شده اند که سرمربی جدید اورتون یعنی آنچلوتی که اخیرا جانشین مارکو سیلوا در این تیم شده بود، به شدت خواهان جذب خامس رودریگز است؛ اتفاقی که با توجه به سرمایه گذاری باشگاه اورتون خیلی هم بعید به نظر نمی رسد. این شایعات البته در حالی مطرح شده که به گفته رسانه های اسپانیایی زین الدین زیدان خواهان باقی ماندن هافبک کلمبیایی خود در جمع کهکشانی ها است.

 

دیدگاه‌ها