کد خبر : 1659210 | 10 دی 1398 ساعت 15:38 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: جدایی لوکاکو؟ حالا گرین وود را داریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که این تیم در یک دوره انتقال قرار دارد و در آینده بهتر از این ها خواهد شد.

سولسشر: جدایی لوکاکو؟ حالا گرین وود را داریم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ بسیار امیدوار بودند که در رقابت برای جذب پدیده نروژی سالزبورگ یعنی ارلینگ هالند پیروز شوند؛ اتفاقی که رخ نداد و این ستاره نروژی نهایتا به دورتموند پیوست. با این وجود هنوز مدت نسبتا زیادی تا پایان بازار ژانویه باقی مانده اما یونایتد تنها در صورت یافتن گزینه ای مناسب، برای تقویت خط حمله خود اقدام خواهد کرد.

 

اوله گنار سولسشر حالا و پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال درباره فعالیت شیاطین سرخ در نقل و انتقالات صحبت کرده است. او در این باره گفت: " ما می توانیم بازیکنان را در فرم خوب شان حفظ کنیم و من نسبت به این موضوع خوش بین هستم. از سمت دیگر من از جذب پشتوانه برای تیم حمایت می کنم. اگر بتوانیم یک یا دو بازیکن جذب کنیم بسیار خوب خواهد بود اما باید در این مورد انتخاب درستی داشته باشیم.

 

 

1464288

 

 

 هیچ دلیلی ندارد که ما به شکل ناگهانی بازیکنی را جذب کنیم که برای سه یا چهار ماه به این جا بیاید اما نتواند کمکی به ما بکند. ما باید یک خرید خوب انجام دهیم که بتواند در بلند مدت به ما کمک کند. همیشه اعتقاد داشته ام که راشفورد و مارسیال می توانند گلزنی کنند اما میسون گرین وود نیز به خوبی جای آن ها را پر می کند و همیشه حضورش با گلزنی همراه بوده است. بنابراین من بابت خط حمله تیم نگران نیستم."

 

سولسشر در ادامه درباره جدایی روملو لوکاکو در تابستان نیز گفت: " لوکاکو مهاجم خوبی است و همیشه گلزنی می کند اما زمان جدایی او فرا رسیده بود. ما نتوانستیم جانشینی برای او جذب کنیم اما حالا گرین وود را داریم."

 

 

 

 

سرمربی شیاطین سرخ در پایان گفت: "سال 2020 امیدوار کننده به نظر می رسد و من می خواهم که سال خوبی برای من نیز باشد. فکر می کنم که در مسیر دستی قرار داریم. ما دریک دوره انتقال قرار داریم و مطمئنا در سال های آینده قدرتمند تر می شویم. تیم در حال پیشرفت است و می خواهیم به این روند ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها