کد خبر : 1659330 | 11 دی 1398 ساعت 13:00 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش لوکاکو برای به دست آوردن دل هواداران یونایتد

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر که بعد از جدایی‌اش از منچستریونایتد، رابطه‌ سرد و پرتنشی با هواداران این تیم داشته در یک پست اینستاگرامی از این باشگاه و هوادارانش تمجید کرد.

تلاش لوکاکو برای به دست آوردن دل هواداران یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینترمیلان که در ابتدای فصل جاری بعد از مدتها کشمکش با مدیریت منچستریونایتد سرانجام این تیم را ترک کرده و راهی ایتالیا و اینتر شد، در این مدت با هواداران یونایتد رابطه پرتنشی داشته و بسیاری از هواداران این تیم معتقدند لوکاکو در زمان جدایی از این تیم رفتار درستی نداشته و مدیریت تیم را مجبور کرده با انتقال او به اینتر موافقت کنند.

 

1465745

 

روملو لوکاکو برای جبران رابطه سرد و پرتنش خود با هواداران یونایتد به مناسبت سال جدید میلادی با انتشار پستی در اینستاگرام خود سعی کرد رابطه‌اش با هواداران شیاطین سرخ را بهبود بخشد.

 

لوکاکو در پست اینستاگرامی خود خطاب به هواداران یونایتد نوشت:" منچستریونایتد باشگاه خیلی بزرگی است. این باشگاه پر از آدمهای بزرگ بوده و هست و هواداران فوق‌العاده‌ای دارد. مردم می‌توانند حرفهای چرند زیادی درباره دشمنی من با یونایتد بزنند ولی واقعیت این است که من عاشق همه کسانی هستند که برای آن تیم کار می‌کنند و هوادارش هستند و آنها هم این را خوب می‌دانند".

 

دیدگاه‌ها