کد خبر : 1659219 | 10 دی 1398 ساعت 16:39 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه آنچلوتی از گواردیولا و سیتی

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون، پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی تمجید ویژه ای از پپ گواردیولا و تیمش انجام داد.

تمجید ویژه آنچلوتی از گواردیولا و سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی فصل را با سرمربی گری ناپولی آغاز کرد اما نتوانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند و نهایتا از هدایت این تیم ایتالیایی برکنار شد. در تاریخ 21 دسامبر اما آنچلوتی بار دیگر به انگلیس بازگشت و این بار هدایت اورتون را بر عهده گرفت. آنچلوتی در مدت کوتاه حضورش در مرسی ساید تاثیر خوبی در اورتون داشته و در دو بازی موفق به کسب دو پیروزی شده است.

 

اورتون فردا از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر مهمان منچسترسیتی خواهد بود. سیتیزن ها در این فصل خیلی زود از کورس قهرمانی عقب مانده اند و شرایط خیلی خوبی را تجربه نمی کند. پیش از این بازی اما آنچلوتی به دفاع از عملکرد پپ گواردیولا پرداخته است. او گفت: " پپ سرمربی فوق العاده ای است. من رابطه بسیار خوبی با او دارم. بازی های زیادی در مقابل هم قرار نگرفتیم اما کنفرانس مطبوعاتی یکدیگر را می بینیم.  احترام زیادی برای او قائل هستم. پپ یک نابغه است. او همواره تلاش می کند تا کارهای خاصی انجام دهد."

 

 

1465580

 

 

آنچلوتی در ادامه گفت: " بازی برابر سیتی یک آزمایش سخت برای ما خواهد بود تا مشخص شود که در چه سطحی هستیم. ما باید از بازی مقابل یکی از بهترین تیم های انگلیس و اروپا خوشحال باشیم."

دیدگاه‌ها