کد خبر : 1659234 | 10 دی 1398 ساعت 18:14 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو:

ذهنیت بازیکنان چلسی باید تغییر کند

ستاره ایتالیایی چلسی معتقد است که باید بازی های خانگی را نیز مثل بازی های بیرون خانه جدی بگیرند.

ذهنیت بازیکنان چلسی باید تغییر کند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل جاری نتایج پرنوسانی را کسب کرده است. پس از پیروزی در زمین تاتنهام آنها در خانه به ساوتهمپتون باختند ولی دو روز پیش توانستند در زمین آرسنال به پیروزی ارزشمند 1-2 دست یابند. آبی ها در حال حاضر تیم چهارم جدول لیگ برتر هستند.

 

 

1465206

 

 

جورجینیو که تابستان 2018 پس از چهار سال حضور در ناپولی به همراه مائوریتزیو ساری از این تیم راهی چلسی شد، در تازه‌ترین اظهارنظر درباره پیروزی بر آرسنال گفت:« کسب پیروزی در بازی‌های خارج از خانه کار دشواری است به خصوص اگر دربی باشد، به همین خاطر ما حس فوق‌العاده‌ای بابت پیروزی مقابل آرسنال داریم. با این حال ما باید ذهنیت خود را تغییر دهیم و در بازی‌های خانگی هم نتیجه بگیریم چون در استمفوردبریج امتیازات زیادی از دست داده‌ایم.

به نظر من به لحاظ ذهنیتی بازی در بازی‌های خارج از خانه آسانتر است چون می‌دانید که باید بجنگید. گاهی اوقات شما در خانه خود وارد زمین می‌شوید و کمی بازی را آسان می‌گیرید که من فکر می‌کنم چنین رویکردی باید تغییر کند. گاهی اوقات ما مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که نمی‌خواهند بازی کنند و فقط به فکر دفاع کردن و ترتیب ضدحملات هستند که پیدا کردن فضا در چنین بازی‌هایی دشوار است.»

 

جورجینیو ادامه داد:« ما باید سخت تلاش کنیم تا در چنین بازی‌هایی هم به پیروزی برسیم. به نظرم با دوندگی بیشتر در زمین می‌توان خطوط دفاعی حریف را شکست. گاهی اوقات ما اینطور عمل نمی‌کنیم و تنها می‌خواهیم وقتی پا به توپ هستیم بازی کنیم که این رویه باید تغییر کند. تأکید می‌کنم که ذهنیت ما باید تغییر کند.

ما درباره بازیکنان جوان زیادی صحبت می‌کنیم که عضو چلسی هستند اما همه ما باید مسئولیت‌پذیر باشیم و این تنها منوط به بازیکنان باتجربه‌تر نمی‌شود. بازیکنان جوان نیاز به کمک بیشتری دارند، اما نباید بهانه‌گیری کنند و باید برای هر بازی آماده جنگیدن باشند چون آنها برای تیمی به نام چلسی در لیگ برتر بازی می‌کنند.»

 

 

1421649

دیدگاه‌ها