کد خبر : 1659375 | 11 دی 1398 ساعت 13:32 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم غلامی در استقلال موفق باشد

شاهرودی: تیم امید دفاع و ضد حمله بازی می کند

تیم امید امروز و در تهران قبل از سفر به تایلند تمرینی پرنشاط و با حضور چهره های مطرح را برگزار کرد.

شاهرودی: تیم امید دفاع و ضد حمله بازی می کند

به گزارش" ورزش سه" رضا شاهرودی مربی تیم امید درباره شرایط این تیم گفت:" همه حساب ویژه ای روی تیم ما باز کرده اند و ما تمام تلاشمان را می کنیم بعد از 44 سال این اتفاق خوب رخ بدهد و راهی المپیک شویم."


او در پاسخ به این سوال که فشاری روی این تیم نیست هم گفت:" فشار روی ما اعتبار فوتبال ایران است که باید از آن دفاع کنیم. ما ایران هستیم و به بازیکنان هم تاکید کردیم که باید تلاش کنند تا از این اعتبار دفاع کنند. تمام تلاشمان را می کنیم که اتفاق خوبی بیفتد و بقیه اش دست خدا است."


مربی تیم ملی درباره حذف نام عارف غلامی از لیست تیم امید و اینکه گفته می شود که به خاطر بحث با او این اتفاق افتاده گفت:" کنار گذاشتن عارف غلامی فنی است. اصلا چنین چیزی نبوده است. من هم یک رای در کادرفنی دارم و نظرم خودم را می دهم. کادرفنی ما 4-5 نفر است و همه رای می دهند و کنار گذاشتن او یک تصمیم فنی بود. عارف غلامی بازیکن خوبی است و انشالله در استقلال موفق باشد." 


او درباره امکانات تیم امید و همچنین اردوی تیم قطر گفت:" امکانات خوبی داشتیم و باید سی بازیکن را دعوت می کردیم. برای آخرین اردوی تیم امید تعامل خیلی خوبی بین سازمان لیگ و باشگاه ها به وجود آمد و خداراشکر توانستیم بازی خوبی با قطر انجام بدهیم. در این بازی دو بازیکن تیم قطر اخراج شدند اما ما مردانگی کردیم و اجازه دادیم بازی یازده به یازده باشد و در نهایت هم نتیجه مساوی شد. هر چند ما دنبال نتیجه نبودیم و می خواستیم به اهداف تاکتیکی برسیم."


شاهرودی درباره دلایل عدم حضور یونس دلفی هم گفت:" یونس دلفی بازیکن بزرگی است اما در تست های پزشکی که ما داشتیم گفتند مصدوم بوده است. او بازیکن بزرگی است و به دلیل مصدومیت نمی تواند ما را همراهی کند."


او که تنها بازمانده از کادرفنی کرانچار در دور اول مقدماتی است در ارتباط با تفاوت تیم دور اول و این تیم گفت:" ابتدا باید تشکر کنم از آقای کرانچار که خیلی چیزها از او یاد گرفتم. ما در آن دوره یکسری بازیکنان را نداشتیم که الان آن ها را داریم. همچنین بحث تاکتیکی ما تغییر کرده و هر مربی تفکر خودش را دارد. ما الان بسته تر بازی می کنیم و روش بازی مان دفاع و ضدحمله است."

دیدگاه‌ها