کد خبر : 1659407 | 11 دی 1398 ساعت 15:51 | 87.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازیکن از آکادمی جای علیرضا را گرفت؛

احتیاط پاتر، جهانبخش را به نیمکت برگرداند

گراهام پاتر سرمربی برایتون در بازی امروز تیمش مقابل چلسی از استیون آلزاته به جای علیرضا جهانبخش در ترکیب استفاده کرده است.

احتیاط پاتر، جهانبخش را به نیمکت برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، برایتون از لحظاتی دیگر در اولین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان چلسی خواهد بود. برایتون در بازی قبلی خود با دو گل مقابل بورنموث به پیروزی رسیده بود؛ دیداری که در آن علیرضا جهانبخش برای اولین بار در فصل جدید در ترکیب اصلی تیم گراهام پاتر قرار گرفته بود و اتفاقا نمایش فوق العاده ای ارائه داد. ستاره ایرانی برایتون در آن بازی گل اول تیمش را به ثمر رساند و یکی از ارکان پیروزی شاگردان گراهام پاتر بود.

 

در حالی که گمان می شد با توجه به درخشش جهانبخش در بازی مقابل بورنموث، این بازیکن در بازی امروز برابر چلسی نیز در ترکیب اصلی برایتون قرار گیرد اما این اتفاق رخ نداد و بعد اعلام ترکیب این تیم مشخص شد که ستاره ایرانی برایتون امروز کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

 

 

1465263

 

 

نیمکت نشینی جهانبخش اما می تواند به دلایل فنی باشد چرا که که برایتون در بازی امروز مقابل تیم قدرتمند چلسی قرار می گیرد و با توجه به قدرت هجومی بالای این تیم باید در فاز دفاعی محکم و پرتعداد تر ظاهر شود. گراهام پاتر در بازی امروز از استیون آلزاته 21 ساله به جای جهانبخش استفاده کرده است؛ جوانی که محصول آکادمی باشگاه برایتون است. آلزاته در این فصل 13 بازی انجام داده اما موفق به گلزنی نشده است. با این وجود این بازیکن جوان در کارهای تدافعی بهتر عمل می کند و احتمالا این موضوع نیز باعث شده که آلزاته جای جهانبخش را در ترکیب اصلی بگیرد. به جز این تغییر یک جابه جایی دیگر در ترکیب برایتون نسبت به بازی قبلی شکل گرفته و وبستر جانشین شین دافی در خط دفاع برایتون شده است.

دیدگاه‌ها