کد خبر : 1659417 | 11 دی 1398 ساعت 16:50 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمام چهره‌های مطرح آخرین تمرین امیدها (عکس)

آخرین تمرین تیم امید ایران پیش از اعزام به رقابت های مقدماتی المپیک 2020 با هیجان خاصی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران امروز در شرایطی آخرین تمرین را در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی برگزار کرد، که چهره های مطرحی در این مراسم حضور داشتند.


در زیر نفر به نفر به چهره هایی می پردازیم که در تمرین امروز امیدها حضورداشتند.

 

 

 

 

در این تصویر کاظم اولیایی مدیرعامل سابق پاس تهران را مشاهده می کنید که در کنار داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال و دکتر ذوالفقارنسب حضور دارد. ذوالفقارنسب  تا همین چند سال پیش مربی تیم های لیگ برتری بود و جزو آخرین نفراتی بود که به تمرین تیم امید آمد.

 

 

 

 

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از شناخته شده ترین و موردتوجه ترین نفرات حاضر در تمرین بود و با رسانه ها نیز گفتگو کرد.

 

 

 

 

محمد مایلی کهن دیگر چهره معروف تمرین امیدها بود که امروز با چهره ای خندان و البته آرامشی که پیش تر کمتر از او دیده بودیم، روی نیمکت زمین چمن شماره 2 کمپ تیم های ملی نشسته بود.

 

 

 

 

حبیب کاشانی مدیرعامل سابق تیم پرسپولیس و مدیر 4 سال گذشته تیم امید ایران نیز یکی از نفراتی بود که در آخرین دقایق تمرین به کمپ تیم های ملی رسید. فریدون اصفهانیان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز یکی از افراد حاضر در کمپ تیم ملی بود.

 

 

 


در این تصویر علیرضا منصوریان در حال خوش و بش با رضا شاهرودی و همبازیان سابقش دیده می شود.

 

 

 

 

جواد زرینچه و احمدرضا عابدزاده دو چهره ویژه دیگر تمرین امروز بودند که در دقایقی از تمرین، اینگونه خودشان را از بقیه میهمانان جدا کرده بودند و در گوشه ای از زمین چمن شماره 2 کمپ، در حال گپ زدن بودند.

 

 

 

 

وریا غفوری کاپیتان تیم ملی امید هم به دعوت استیلی به کمپ تیم ملی آمده بود، تا قابی از او در کنار کریم باقری کاپیتان سال های گذشته پرسپولیس ثبت شود.

 

 

 

 

این تصویر نادر دست نشان را می دهد که به جمع عابدزاده و زرینچه اضافه شده و کریم باقری هم به این سه چهره اضافه شده است.

 

 

 

 

سعید دقیقی از مدیران جوان فدراسیون فوتبال در شرایطی خود را به کمپ تیم های ملی رسانده بود که حیدر بهاروند سرپرست جدید فدراسیون و رئیس سازمان لیگ در تمرین حاضر نشد.

 

 

 

 

در این تصویر مهدی تارتار و مهرداد میناوند دو بازیکن سال های دور پرسپولیس دیده می شوند که در کنار همبازیان سابقشان نظیر استیلی، امامی فر و شاهرودی، عکسی به یادگار گرفته اند.

 

 

 

 

در نهایت گزارش تصویر گزارش تیم ملی را با عکسی از وحید هاشمیان مربی تیم ملی خاتمه می دهیم که در این لحظه در حال گفتگو با دو ملی پوش اسبق تیم ملی یعنی کریم باقری و احمدرضا عابدزاده است.

 

 

1465868

 

 

دیدگاه‌ها