کد خبر : 1659452 | 11 دی 1398 ساعت 18:45 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با شفیلدیونایتد

واکنش کلوپ به احتمال خریدهای بیشتر در ژانویه

لیورپول با تایید یورگن کلوپ احتمالا بازیکنی دیگر را در انتقالات زمستانی جذب نخواهد کرد.

واکنش کلوپ به احتمال خریدهای بیشتر در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول صدرنشین بلامنازع لیگ برتر پس از برتری دشوار مقابل وولور همپتون خود را مهیای بازی فردا برابر شفیلد یونایتد می کند. دیداری که در آنفیلد برگزار خواهد شد و ممکن است اولین بازی مینامینو خرید ژاپنی جدید قرمزها نیز باشد.

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت مصدومان لیورپول و شرایط تیمش برای بازی فردا صحبت کرد و البته تایید کرد که لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت زیادی نخواهد داشت.

بازی فردا می تواند یازدهمین برد متوالی لیورپول نیز باشد. آنها با یک بازی عقب افتاده 13 امتیاز بیشتر از لستر رده دومی دارند.

 

 

1464161

 

 

کلوپ در کنفرانس خبری خود گفت:« همه چیز در مسیر درستی قرار دارد اما بازیکنانی که مصدومیت طولانی مدت دارند، هنوز شرایط بازی را ندارند. چمبرلین، ماتیچ و فابینیو برای بازی فردا در دسترس نیستند.

شقیری و لوورن به نظر وضعیت خوبی دارند ولی برای بازی فردا آماده نیستند و به زمان نیاز دارند. برای دیدار با شفیلد همان تیم بازی قبلی در دسترس من است.»

 

لیورپول در انتقالات زمستانی مینامینو را از سالزبورگ به خدمت گرفت ولی کلوپ معتقد است دشوار بتوانند بازیکن باکیفیت دیگری را در زمستان به خدمت بگیرند:« می دانم که پنجره انتقالات زمستانی باز شده ولی این انتقالات همیشه گول زننده است. ما احتمالا فعالیت زیادی نخواهیم داشت ولی بازار را تحت نظر داریم. هرچند که بازار مطلوبی برای من نیست.»

 

 

1465655

 

 

کلوپ در مورد شرایط تاکومی مینامینو گفت:« تاکومی روز گذشته در تمرینات حضور داشت و بازیکنان برخوردی عالی با او داشتند و با آغوشی باز به او خوش آمد گفتند. تاکومی می تواند در پست های مختلفی بازی کند.

بازی برابر شفیلد؟ البته که می تواند بازی کند. او برابر ما با پیراهن سالزبورگ واقعا خوب ظاهر شد. انتظار تکرار همان بازی ها را از او دارم.قطعا برای اولین بازی او در لیورپول 15 هفته صبر نخواهید کرد.»

 

دیدگاه‌ها