کد خبر : 1659456 | 11 دی 1398 ساعت 18:34 | 169.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های ایرانی علیه چلسی

واکنش علی دایی به سوپرگل جهانبخش

گل علیرضا جهانبخش به چلسی علاوه بر زیبایی منحصربفردش ، یادآور گل های یک ستاره ایرانی دیگر به این تیم بزرگ فوتبال انگلستان بود.

به گزارش" ورزش سه"، گل ستاره ایرانی برایتون به تیم چلسی واکنش علی دایی بهترین گلزن ملی حال حاضرفوتبال جهان را به همراه داشت. دایی با انتشار عکس گل علیرضا جهانبخش در اینستاگرامش نوشت:"نتیجه تلاش، پشتکار و زندگی حرفه ای. موفق باشی علیرضا جان."

 

1465939

 

1465940

 

البته که جهانبخش امروز کاری را انجام داد که در حدود بیست سال قبل علی دایی انجام داده بود. دایی در فصل 99-2000 که در تیم هرتابرلین بازی می کرد در مرحله گروهی مقدماتی توانست دروازه چلسی را باز کند. چلسی در آن دوران یکی از تیم های پرستاره فوتبال اروپا بود اما دایی روی دو ضربه زیبا دروازه اد دی گوی دروازه بان هلندی و باتجربه چلسی را باز کرد و هرتابرلین با همین دو گل توانست چلسی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. دایی در این بازی یک بار با ضربه ای سر زیبا و باردیگر با یک توپ زمینی که از میان پاهای اد دی گوی رد کرده بود دروازه چلسی را باز کرد.


البته که ستاره فوتبال ایران در آن دوران در آن مرحله از بازی ها و در بازی برابر میلان در سن سیرو یک گل زیبا به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها