کد خبر : 1659460 | 11 دی 1398 ساعت 19:05 | 86.9K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: می خواهم چند بار دیگر گلم را تماشا کنم

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون، درباره احساس فوق العاده اش بعد از سوپر گلی که در بازی امروز مقابل چلسی به ثمر رساند، صحبت کرد.

جهانبخش: می خواهم چند بار دیگر گلم را تماشا کنم

به گزارش "ورزش سه"، برایتون امروز از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان چلسی بود. در حالی که گمان می شد گراهام پاتر با توجه به درخشش علیرضا جهانبخش در بازی قبلی برایتون برابر بورنموث، از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند اما این اتفاق رخ نداد و جهانبخش امروز کار را از روی نیمکت آغاز کرد. با این وجود ستاره ۲۶ ساله برایتون در دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و ۱۵ دقیقه بعد گل تساوی بخش تیمش را به شکلی خارق‌العاده و با یک ضربه برگردان به ثمر رساند. جهانبخش حالا برای دومین بازی پیاپی در لیگ برتر موفق به گلزنی شده و به نظر می رسد که به دوران اوج خود بازگشته است؛ موضوعی که می تواند یک خبر خوب برای سرمربی انگلیسی برایتون یعنی گراهام پاتر باشد.

 

1465971

 

جهانبخش بعد از گل فوق العاده ای که مقابل چلسی به ثمر رساند، واکنش جالبی نشان داد و گفت: " حس فوق العاده و شگفت انگیزی بود. با این دید وارد  زمین شدم که بتوانم روی بازی و تغییر نتیجه تاثیر گذار باشم. هنگامی که توپ را دیدم تصمیم گرفتم که یک ضربه محکم به آن وارد کنم. تنها روشی که امکان داشت من بتوانم به توپ ضربه بزنم، ضربه برگردان بود و من نیز این کار را انجام دادم. ۲۰۱۹ سال خیلی خوبی برای من نبود اما تلاش کردم که آن را به بهترین روش به پایان برسانم. حالا می خواهم بروم و چند بار دیگر گلم را تماشا کنم."

 

1465907

 

جهانبخش در پایان درباره اینکه آیا گل او شانس انتخاب برای بهترین گل فصل را خواهد داشت یا خیر، گفت: "در طول یک فصل گل های خارق العاده زیادی به ثمر می‌رسد و نمی توان از حالا چیزی گفت اما مطمئناً این بهترین گل دوران فوتبال من بوده است."

دیدگاه‌ها