کد خبر : 1659494 | 11 دی 1398 ساعت 23:44 | 65.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

مائوریتسیو ساری یک سرمربی معمولی است!

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا اطمینان دارد اینتر این فصل فاتح سری آ خواهد شد.

مائوریتسیو ساری یک سرمربی معمولی است!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بعد از هشت فصل اینتر امسال از شانس خوبی برای به پایین کشیدن سلطنت یوونتوس و فتح سری آ برخوردار است. آنتونیو کاسانو مدعی شد مائوریتسیو ساری یک مربی معمولی بوده و بسیاری از امتیازات یوونتوس به لطف ستاره های این تیم کسب شده است.

 

1439504

 

آنتونیو کاسانو گفت: "ساری در سالهای اخیر عملکرد خوبی داشته، اما قبل از آن همیشه در سری B یا C حضور پیدا کرده بود و من او را چیزی غیر از یک سرمربی معمولی نمی دانم. یوونتوس تا اینجای فصل به لطف درخشش بازیکنانی چون پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین، 10 امتیاز بیشتر دارد و نباید فراموش کرد هر دو بازیکنی بودند که یوونتوس سعی در فروش آنها در طول بازار نقل و انتقالات تابستانی داشت. اگر دیبالا و ایگواین از یوونتوس جدا شده بودند، آنها امروز امتیازی مساوی با اینتر نداشتند.

 

مشکل یوونتوس این است که آنها انگار نمی خواهند فوتبال خوبی بازی کنند و آنها فقط می خواهند پیروز شوند و من نمی دانم آیا ساری توانایی چنین کاری را دارد یا نه. من از اواخر ماه آگوست گفته بودم که اینتر فاتح اسکودتو خواهد بود. آنتونیو کونته کسی است که به خودی خود 15 الی 20 امتیاز اضافی برای شما به ارمغان می آورد. کونته یک مربی در کلاس جهانی است که به بازیکنانش انگیزه می دهد."

 

دیدگاه‌ها