کد خبر : 1659502 | 12 دی 1398 ساعت 09:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: با حمایت هواداران، آرسنال تیم بهتری است

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل منچستریونایتد گفت آرسنال وقتی هواداران را حامی خود می‌بیند تیم بهتری است.

آرتتا: با حمایت هواداران، آرسنال تیم بهتری است

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال که تیمش دیروز موفق شد منچستریونایتد را در خانه‌اش امیریتس با نتیجه 2-0 مغلوب کند تا آرتتا اولین برد خود به عنوان سرمربی آرسنال را بدست بیاورد، بعد از بازی از نمایش تیمش تمجید کرد و گفت زمانی که توپچی‌ها هواداران‌شان را حامی خود می‌بینند تیم بهتری هستند.

 

1466052

 

آرتتا تا پیش از بازی دیروز به عنوان سرمربی جدید آرسنال دو تساوی و یک باخت بدست آورده بود. پیروزی دیروز باعث شد آرسنال از رسیدن به رکورد پنج باخت پیاپی خانگی که می‌توانست برای اولین بار در تاریخ باشگاه ثبت شود، فرار کرد. آرتتا بعد از بازی گفت از شکسته شدن بن‌بست تیمش خوشحال است و این پیروزی را نتیجه درخشش بازیکنان خود و حمایت هواداران تیم دانست.

 

آرتتا در پایان بازی گفت:" حس بی‌نظیری است. من خیلی خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. من از همان لحظه شروع بازی حس می‌کردم که فضا با بازی‌های قبلی فرق کرده. از هواداران واقعا سپاسگزارم چون ما خیلی به آنها نیاز داریم".

 

1466051

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" بازیکنان ما وقتی هواداران از تیم‌شان حمایت می‌کنند، عملکرد به مراتب بهتری دارند. امیدوارم امروز توانسته باشیم باعث غرور و افتخار هواداران شده باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها