کد خبر : 1659503 | 12 دی 1398 ساعت 09:40 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: آرسنال نسبت به یونایتد کیفیت بهتری داشت

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل آرسنال گفت آرسنال در این بازی کیفیت بیشتری نسبت به منچستریونایتد به نمایش گذاشته است.

سولسشر: آرسنال نسبت به یونایتد کیفیت بهتری داشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در اولین بازی خود در سال 2020 میلادی در ورزشگاه امیریتس، خانه آرسنال به مصاف این تیم رفت و در نهایت با نتیجه 2-0 شکست خورد. سولسشر، سرمربی یونایتد در پایان بازی گفت از اینکه تیمش سال جدید را با باخت شروع کرده ناراحت و عصبانی است ولی اذعان کرد که آرسنال در این بازی کیفیت بیشتری داشته و تیم برتر میدان بوده.

 

1466060

 

سولسشر در پایان بازی گفت:" می‌شود گفت که این باخت بعد از دو برد برای ما مثل این است که دو قدم به جلو برداشتیم و یک قدم عقب آمدیم. ولی من معتقدم این بازی بین دو تیمی بود که هر دو باکیفیت هستند. آرسنال ولی در نیمه اول کیفیتش را بیشتر از ما به نمایش گذاشت و به این ترتیب برنده بازی شد. گاهی اوقات لحظات کوچک می‌توانند نتایج بازیها را رقم بزنند. وقتی آن کرنر را دخیا دفاع کرد توپ به پشت ویکتور لیندلوف برخورد کرد و این اتفاق‌ها ناگزیر است. ولی همانطور که گفتم آرسنال از دقیقه 10 تا 45 از ما بهتر بود و به همین علت بود که توانست به پیروزی برسد".

 

سرمربی یونایتد در ادامه صحبتهایش گفت:" من معتقدم آرسنال خیلی خوب بازی کرد و گاهی اوقات باید واقعیت را پذیرفت و به آن اذعان کرد. بچه‌های ما سعی کردند آنها را خنثی کنند ولی ما به اندازه کافی سریع نبودیم و بازیکنان حریف مثل اوزیل امروز در خط میانی خیلی خوب کار کردند".

 

دیدگاه‌ها