کد خبر : 1659505 | 12 دی 1398 ساعت 10:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

سوکراتیس: آرسنال روند پیشرفت را از نو شروع کرده

سوکراتیس، مدافع آرسنال که در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل یونایتد گل دوم آرسنال را به ثمر رساند می‌گوید با ورود آرتتا به این تیم، توپچی‌ها بار دیگر از بازی با پیراهن آرسنال لذت می‌برند.

سوکراتیس: آرسنال روند پیشرفت را از نو شروع کرده

به گزارش "ورزش سه"، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، ستاره یونانی آرسنال دیشب در جریان دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد در دقیقه 42 گل دوم تیمش را وارد دروازه داوید دخیا کرد تا در پیروزی 2-0 توپچی‌ها نقش مهمی داشته باشد. سوکراتیس در پایان بازی به خبرنگاران گفت از زمان روی کار آمدن میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید، فضای شاد دوباره به اردوی آرسنال برگشته و بازیکنان تیم از بازی برای توپچی‌ها دوباره لذت می‌برند.

 

1466063

 

آرتتا بعد از آنکه آرسنال با هدایت اونای امری شروع بسیار بدی در فصل جاری داشت، به عنوان جانشین او به امریتس آمد. امری در ماه نوامبر بعد از آن اخراج شد که در هفت بازی پیاپی قادر به کسب حتی یک پیروزی نبود. با توجه به دو نمایش امیدوارکننده اخیر آرسنال مقابل چلسی و منچستریونایتد سوکراتیس می‌گوید به موفقیت آرسنال در دوران آرتتا بسیار خوشبین است.

 

سوکراتیس در پایان بازی گفت:" ما دوباره از نو شروع کرده‌ایم و به نظرم جای زیادی برای پیشرفت داریم. ما در نیمه دوم مثل نیمه اول بازی نکردیم ولی معتقدم ما هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر می‌شویم. فضا دوباره در آرسنال عالی شده و ما از بازی لذت می‌بریم".

 

 

دیدگاه‌ها