کد خبر : 1659675 | 13 دی 1398 ساعت 09:20 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: کمی شلخته بودیم ولی گل‌های استثنایی زدیم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 2-0 شاگردانش مقابل شفیلد یونایتد گفت لیورپول در این بازی کمی شلخته بوده ولی گلهایی استثنایی به ثمر رسانده است.

کلوپ: کمی شلخته بودیم ولی گل‌های استثنایی زدیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه شاگردان یورگن کلوپ دیروز موفق شدند در خانه خود آنفیلد، شفیلد یونایتد را با پیروزی 2-0 بدرقه کنند، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان بازی اعلام کرد که تیمش در این بازی کمی شلخته کار کرده ولی گلهایی استثنایی به ثمر رسانده است. لیورپول با گلهای محمد صلاح و سادیو مانه سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کرد تا بار دیگر با اختلاف 13 امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول بایستد.

 

1466369

 

یورگن کلوپ که تیمش همچنان در فصل جاری لیگ برتر بدون شکست است، در پایان بازی اعلام کرد که قرمزها در این دیدار با وجود کنترل بازی کمی شلخته بوده‌اند ولی گلهایی استثنایی به ثمر رسانده‌اند.

 

کلوپ در این باره گفت:" اینکه ما یک سال بدون شکست هستیم خیلی خوب است ولی هدف ما امشب این نبود که این رکورد را ادامه بدهیم بلکه هدف ما پیروزی بود. بهترین چیزی که می‌شود درباره این بازی گفت این است که ما خیلی چشم‌نواز بازی نکردیم ولی بازی را در کنترل داشتیم. ما اطراف آرایش تیمی آنها بازی  کردیم، خطوط را شکستیم و ضدحمله داشتیم. همه آن تاکتیکهایی که می‌خواستیم. بچه‌های ما عالی بازی کردند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" البته در این بازی بعضی لحظات بود که ما کمی شلخته ظاهر شدیم. آنها دو سه موقعیت بدست آوردند که می‌توانستند گلزنی کنند. هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده و ما باید بلافاصله  دوباره آماده باشیم. من از بچه‌ها خیلی راضی و خوشحالم و به آنها افتخار می‌کنم. ما نباید این پیروزی‌ها را ساده در نظر بگیریم. اینکه بچه‌های ما امشب شفیلد یونایتد را در کنترل داشتند واقعا استثنایی بود. ما در حفظ مالکیت توپ عالی بودیم، آرامش خودمان را حفظ کردیم و سرزنده و بانشاط ظاهر شدیم. گلهایی هم که زدیم واقعا استثنایی بود".

 

دیدگاه‌ها