کد خبر : 1659678 | 13 دی 1398 ساعت 10:00 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول دربی مرسی‌ساید را از دست داد

لیورپول اعلام کرد نبی کیتا ستاره این تیم که دیشب پیش از بازی تیمش با شفیلد و در زمان گرم کردن مصدوم شده بود بازی روز یکشنبه لیورپول مقابل اورتون در جام حذفی را از دست داده است.

ستاره لیورپول دربی مرسی‌ساید را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد نبی کیتا ستاره این تیم که دیشب پیش از شروع دیدار قرمزها با شفیلد در آنفیلد، در حالیکه مشغول گرم کردن خود بود آسیب دید و نتوانست برای تیمش بازی کند، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران قادر به حضور در بازی مهم روز یکشنبه تیمش مقابل اورتون در جام حذفی را نخواهد داشت.

 

1466375

 

لیورپول و اورتون روز یکشنبه در دربی بندر لیورپول، در چارچوب جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. نبی کیتا، ستاره گینه‌ای 24ساله لیورپول قرار بود دیشب از ابتدا برای تیم کلوپ به میدان برود ولی در حال گرم کردن آسیب دید و به جای او جیمز میلنر به زمین رفت. یورگن کلوپ در پایان بازی گفت هنوز از شدت دقیق مصدومیت او خبری ندارد ولی بدون شک در بازی روز یکشنبه در دربی مرسی‌ساید از او استفاده نخواهد کرد.

 

کلوپ در این باره به خبرنگاران گفت:" دقیقا نمی‌دانم برای نبی کیتا چه اتفاقی افتاد. ولی مشکل کشاله ران بود. اما این را می‌توانم بگویم که او در بازی مقابل اورتون به میدان نخواهد رفت. به این ترتیب ما برای بازی با اورتون فقط 12 بازیکن بزرگسال در اختیار داریم، بعلاوه بچه‌های تیم جوانان.  این خبر خوبی نیست ولی ما قادر به  تغییرش نیستیم. من اصلا نمی‌دانم چه شد که این اتفاق برای نبی افتاد. فکر کنم آخرین شوتی که در جریان گرم کردن زده شد او را دچار مشکل کرد. وقتی او به رختکن آمد از همان لحظه اول می‌لنگید".

 

دیدگاه‌ها