کد خبر : 1659710 | 13 دی 1398 ساعت 14:55 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدترین توضیحات سولسشر در مورد مصدومیت پوگبا

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که مصدومیت جدید پل پوگبا مثل مصدومیت قبلی او نیست و جای نگرانی نخواهد بود.

جدیدترین توضیحات سولسشر در مورد مصدومیت پوگبا

به گزارش"ورزش سه"، غیبت پل پوگبا در بازی منچستر برابر آرسنال به ضرر این تیم تمام شد و شیاطین سرخ با دو گل شکست خوردند. پس از بازی اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد تایید کرد که پوگبا باید مچ پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و مدتی دیگر به دور از میادین خواهد ماند.

پوگبا پس از مصدومیتی دو ماهه برابر واتفورد به میادین برگشت و دقایقی در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد. او برابر نیوکاسل هم نیمکت نشین بود و در این دو بازی 71 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد ولی در بازی مقابل برنلی غایب بود و پس از بازی با آرسنال مصدومیت مجدد او تایید شد.

 

 

1466423

 

 

سولسشر در نشست خبری بازی دور سوم جام حذفی برابر وولوز با سوالی در مورد پوگبا روبرو شد و گفت:« بازهم همان همیشگی. ما در نشست بازی جام حذفی هستیم و سوالات در مورد پوگبا هستند.

پل پس از مدتی طولانی به میادین برگشت و در دو بازی به میدان رفت ولی بازی با برنلی را از دست داد چرا که به ما اطلاع داد از ناحیه مچ پا درد دارد. اسکن های گرفته شده نشان دادند که او بازهم مصدوم شده اما مصدومیت جدید متفاوت است. پس از مشخص شدن مصدومیت با وی صحبت کردیم واینگونه مواقع شما با پزشکان و فرد مورد اعتمادتان مشورت می کنید. خود من در دوران فوتبالم وقتی نیاز به جراحی بود، همین کار را می کردم. شما همیشه نیاز به نظر و توصیه افراد دیگر دارید. در نهایت تصمیم به جراحی گرفته شد ولی دوری او سه یا چهار هفته بیشتر نخواهد بود.»

 

سولسشر در صحبت های خود گفت که پوگبا پس از صحبت با افراد مورد اعتمادش به نوعی مجبور به جراحی شد. در نظر بسیاری مینو رایولا ایجنت جنجالی پوگبا در این امر نقش داشته و اینکه منظور سولسشر هم همین شخص بود اما سرمربی نروژی در این رابطه گفت:« وقتی من گفتم پوگبا با افراد مورد اعتمادش حرف زد، منظورم پزشک جراح و نیز اشخاص نزدیک به او بود و از حرف من بد برداشت شد. همه شما افرادی مورد اعتماد پیرامون خودتان دارید. وقتی من مصدوم می شدم و نیاز به جراحی بود، با نزدیکان مورد اعتمادم در نروژ و سوئد مشورت می کردم و پل نیز حتما چنین افرادی را اطراف خود دارد. در هر صورت حالا ما بازی با وولوز در جام حذفی را پیش رو داریم و حالا بهتر است به این موضوع پرداخته شود.»

 

 

 

1466422

دیدگاه‌ها