کد خبر : 1659803 | 14 دی 1398 ساعت 10:40 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت سولسشر با پوگبا درباره توهین‌های رایولا

بعد از صحبتهای جنجالی مینو رایولا، ایجنت پل پوگبا درباره منچستریونایتد که از سوی این باشگاه توهین‌آمیز قلمداد شده، سرمربی یونایتد گفت درباره صحبتهای او با پل پوگبا صحبت خواهد کرد.

صحبت سولسشر با پوگبا درباره توهین‌های رایولا

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد با پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم درباره اظهارات جنجالی مدیر برنامه‌های او که اوایل این هفته گفته بود دیگر هیچ‌‌یک از بازیکنان تحت قرارداد خود را به این باشگاه نخواهد برد، صحبت خواهد کرد. حرفهای رایولا از سوی باشگاه یونایتد توهین‌آمیز قلمداد شده است.

 

1466084

 

رایولا در مصاحبه‌ای با روزنامه لارپوبلیکای ایتالیا گفته بود:" مشکل پوگبا، منچستر است. باشگاهی که ارتباطش با واقعیت را از دست داده و فاقد یک پروژه ورزشی است. من امروز دیگر هیچ بازیکنی را به آن باشگاه نخواهم برد. آنها حتی مارادونا، پله و مالدینی را هم نابود خواهند کرد. پل حالا به تیم و جامعه‌ای مثل یوونتوس نیاز دارد".

 

سولسشر در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مدیر برنامه‌های بازیکنان باید درباره باشگاه‌های صحبت کنند یا نه، گفت:" نه. من می‌توانم با پل پوگبا در این باره صحبت کنم. ولی معتقد نیستم که باید در ملا عام درباره ایجنت‌هایی که درباره ما صحبت می‌کنند واکنش نشان بدهم. ولی پل بازیکن ما است و ایجنت‌ها هم کسانی هستند که توسط بازیکنان استخدام می‌شوند و نه برعکس. پوگبا بازیکن ایجنتش نیست بلکه بازیکن ما است".

 

1466158

 

سولسشر در پاسخ به سوالی که آیا تا کنون ناراحتی خود از بابت صحبتهای رایولا را به پوگبا اطلاع داده، از پاسخ خودداری کرد و گفت:" من مجبور نیستم صحبتهایی که بین من و پل رد و بدل شده را به شما بگویم. این صحبتها بین ما خواهد ماند".

 

دیدگاه‌ها