کد خبر : 1659725 | 13 دی 1398 ساعت 16:46 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

لیورپول هنوز قابل قیاس با منچستر فرگوسن نیست

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد معتقد است هنوز برای مقایسه لیورپول با منچستریونایتد الکس فرگوسن زود است.

لیورپول هنوز قابل قیاس با منچستر فرگوسن نیست

به گزارش"ورزش سه"، لیورپول قدرت بلامنازع لیگ برتر در فصل جاری است. قرمزها با هدایت یورگن کلوپ، فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان شدند و در ادامه، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را نیز فتح کردند. تیم یورگن کلوپ با یک بازی کمتر و 13 امتیاز بیشتر از لستر سیتی در صدر لیگ برتر قرار دارد و شب گذشته با دو گل بر شفیلد پیروز شد تا یک سال تمام در بازی های لیگ بدون شکست باشد.

 

 

1381275

 

 

بسیاری شروع به مقایسه بین لیورپول کلوپ با منچستریونایتد دوران الکس فرگوسن کرده اند. یونایتد با فرگوسن به 13 قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی چمپیونزلیگ رسید ولی لیورپول 30 سال است که نتوانسته فاتح لیگ برتر شود ولی در این مدت توانسته دو بار لیگ قهرمانان و یک بار جام یوفا را تصاحب کند.

 

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد در یک پرسش و پاسخ توئیتری و در جواب سوال یکی از کاربران که خواستار مقایسه لیورپول با منچستریونایتد سال 2008(فاتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان) شده بود، گفت:« لیورپول نیاز دارد تا چند سال پشت هم قهرمان لیگ شود تا آن موقع بتوانیم این تیم را با منچستریونایتد الکس فرگوسن مقایسه کنیم ولی نمی توان کتمان کرد که لیورپول در مسیر تبدیل شدن به یک ابرقدرت قرار دارد.»

 

 

1466432

دیدگاه‌ها