کد خبر : 1659735 | 13 دی 1398 ساعت 18:19 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

دژان کولوسفسکی:

همه آرزو دارند برای یوونتوس بازی کنند

دژان کولوسفسکی، ستاره جدید یوونتوس مدعی شد برای انتقال به این تیم تردید نکرده است.

همه آرزو دارند برای یوونتوس بازی کنند


به گزارش "ورزش سه"، دیشب باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد برای انتقال دژان کولوسفسکی، هافبک جوان پارما با این تیم به توافق رسیده و این بازیکن از تابستان بعد رسما کار خود را در تورین آغاز خواهد کرد. دژان کولوسفسکی ضمن ابراز خوشحالی از نهایی شدن این انتقال مدعی شد همه بازیکنان جوان آرزو دارند در تیمی مانند یوونتوس بازی کنند.

 

دژان کولوسفسکی گفت: "من بسیار خوشحالم و سال 2020 نمی توانست بهتر از این شروع شود. این یک روز مهم برای من، دوستانم، خانواده ام و برای همه کسانی است که با من کار کرده اند.

 

1466344

 

گلزنی و یا ارسال پاس گل؟ من فقط برای برنده شدن بازی می کنم. بنابراین اگر فکر کنم شوت زدن بهتر است، ضربه می زنم. با این حال اگر من هم تیمی خود را در موقعیت خوبی ببینم به او پاس خواهم داد، زیرا گلزنی و پاس گل ارزشی نداشته و فقط پیروزی اهمیت دارد.

 

پارما برای من مثل خانه بود، من شش ماه در این تیم بودم و احساس می کردم در خانه هستم. هم تیمی ها و سرمربی هر روز به من کمک می کردند و من خوش شانس بودم که سرمربی به من ایمان داشت. یوونتوس یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است و هر بازیکنی وقتی فوتبال خود را آغاز می کند، می خواهد برای یووه بازی کنند. وقتی فرصتی برای انتقال به یوونتوس بوجود آمد، من دو بار برای تصمیم گیری فکر نکردم.

 

مائوریتسیو ساری در ناپولی و چلسی عملکرد فوق العاده ای داشت. من سبک بازی تیم های او را دنبال کرده و به آن علاقه دارم. من می خواهم پیشرفت کنم و فکر می کنم وجود ساری باعث می شود من در اینجا پیشرفت خوبی داشته باشم."

دیدگاه‌ها