کد خبر : 1659743 | 13 دی 1398 ساعت 19:22 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جدید اینتر برای خرید هافبک بارسلونا

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا همچنان اولویت اول اینتر در فصل زمستان است.

راه حل جدید اینتر برای خرید هافبک بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، انتونیو کونته در طول نیم فصل اول بارها نسبت به نیمکت خالی اینتر معترض بود و مدیران این باشگاه به او قول داده اند در فصل نقل و انتقالات زمستانی نیازهای این سرمربی موفق ایتالیایی را فراهم کنند. آرتورو ویدال هافبک مورد علاقه کونته است، اما بارسلونا هیچ تمایلی به فروش این بازیکن ندارد.

 

گاتزتا دلااسپورت امروز مدعی شد اگر اینتر بتواند خیلی زود و در چند روز پیش رو مقدمات فروش گابیگل، مهاجم جوان خود را فراهم کند، آنگاه شرایط مالی باشگاه برای خرید آرتورو ویدال آسان تر خواهد شد.

 

1462700

 

گابیگل که در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و از عوامل مهم قهرمانی فلامینگو در رقابت های لیبرتادورس بود، علاقه ای به بازگشت به اینتر ندارد و نراتزوری نیز خواهان فروش اوست. اخبار حاکی از پیشنهاد 20 میلیون یورویی وستهام برای خرید این ستاره جوان برزیلی بوده و تاتنهام نیز بعد از مصدومیت اخیر هری کین، به جمع مشتریان گابیگل اضافه شده است.

 

اگر اینتر با یکی از تیم های خواهان گابیگل در روزهای اخیر به توافق برسد، آنگاه شرایط برای خرید آرتورو ویدال فراهم خواهد شد. ستاره شیلیایی بارسا بعد از شکست در محکمه قضایی مقابل مدیران این باشگاه، اخیرا دوباره به تمریمات اضافه شده است. اما ویدال همچنان به شدت خواهان جدایی از بارسلونا و انتقال به اینتر بوده و هنوز پرونده این انتقال بسته نشده است.

دیدگاه‌ها