کد خبر : 1659791 | 14 دی 1398 ساعت 09:23 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان آسیا ستاره پرتغالی پائوک را می خواهد

قهرمان آسیا در یک قدمی امضای قرارداد با ستاره پرتغالی باشگاه یونانی قرار گرفته است.

قهرمان آسیا ستاره پرتغالی پائوک را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رضوان لوچسکیو سرمربی رومانیایی باشگاه الهلال در صدد ایجاد تغییراتی در فهرست نفرات خارجی خود برای ادامه لیگ عربستان و فصل جدید ACL است از همین رو رسانه های سعودی با اشاره به شایعات در خصوص تمایل این مربی به همکاری با ستاره پرتغالی باشگاه پائوک از توافقات اولیه برای این خرید خبر دادند.


لوچسکیو که تا قبل از عزیمت به ریاض برای هدایت الهلال همکاری خوبی با پائوک در لیگ یونان داشت حالا چشم به همکاری دوباره با آدرینیو فرینا ستاره پرتغالی باشگاه یونانی دارد تا جایی که روزنامه Sport Sisles گزارش داد تیم محبوب  پایتخت عربستان قهرمان جدید آسیا طی روزهای گذشته مذاکرات با ستاره پرتغالی  را آغاز کرده است.


به نوشته این روزنامه خرید ستاره پرتغالی پائوک به درخواست رضوان لوچسکیو رومانیایی که رابطه خوبی با این بازیکن دارد، اتخاذ شده است. گویا آدرینیو نیز با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل با تیم یونانی از پیشنهاد وسوسه کننده الهلال و لوچسکیو استقبال کرده و مذاکرات مسیر آسان تری در پیش دارد تا این ستاره پرتغالی به زودی برای شرکت در تست های پزشکی راهی ریاض شود.


گفته می شود آدرینیو پرتغالی جانشین کارلوس ادواردو برزیلی خواهد شد که باشگاه شباب الاهلی دبی سخت در تلاش برای امضای قرارداد با او در پنجره زمستانی است تا در ادامه فصل برای شوالیه های سرخ شهر دبی به میدان برود.

دیدگاه‌ها