کد خبر : 1659819 | 14 دی 1398 ساعت 11:21 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مردان سرنوشت ساز؛ تیمی با هدف بزرگ (عکس)

امید ایران با وجود همگروهی با دو تیم خوب یعنی کره جنوبی و ازبکستان به صعود به المپیک امیدوار است و قصد دارد جنگ تمام عیاری با حریفان خود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید بنا به گفته حمید استیلی دراین دو بازی مهم با شیوه 1-3-2-4 به میدان می آید و قصد دارد با دوندگی بی امان فضاها را از تیم حریف بگیرد و به موقع با حملاتی که تدارک می بیند به گل برسد. در این مسیر چند بازیکن هستند که در ترکیب تیم امید نقش سرنوشت سازی دارند و اگر در انتقال توپ از خط دفاع به حمله موفق عمل کنند و قدر موقعیت ها را بدانند، نتیجه به دست خواهد آمد.

 

یکی از بازیکنان تاثیر گذار در ترکیب تیم امید مهدیخانی است که قرار است در پست هافبک دفاعی بازی کند. او در جلوی خط دفاعی بازیسازی را آغاز خواهد کرد و طبیعی است مهره کلیدی تیم امید در ضد حملات باشد. چرا که اولین توپ را لمس خواهد کرد و بعد از آن انتقال به موقع توپ از دفاع به حمله می تواند ضد حملات کلیدی را شکل بدهد. سرعت و حمل توپ مهدیخانی جالب توجه است وشاید به همین دلیل است که حمید استیلی قصد دارد از او به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند. مهدیخانی در تیم شهر خودرو در پست بال راست و چپ بازی می کرده اما در تیم امید هافبک دفاعی است.

 

1466556

 

و بازیکن بعدی در چرخه حمله تیم امید رضا شکاری خواهد بود. پلی میکر تیم امید. او در تیم ملی جوانان و در جام ملت ها و جام جهانی یکی از بازیکنان تاثیر گذار بود و گل های زیادی در این بازی ها به ثمر رساند. به خصوص در دو بازی جام جهانی با تیم های زامبیا قهرمان آفریقا و پرتغال. جالب اینکه سازنده گل پیروزی تیم ملی جوانان در برابر کاستاریکا که توسط مهدیخانی به ثمر رسید رضا شکاری بود. از حسن های بازی رضا شکاری این است که توپ را به خوبی و حتی در شرایط سخت نگه می دارد و به خوبی موقعیت می سازد و از همه مهمتر میل به گلزنی دارد. کرانچار خیلی به رضا شکاری بها نمی داد اما حمید استیلی دیدگاه متفاوتی دارد و تصمیم گرفته از این بازیکن در پست پشت فوروارد و به عنوان پلی میکر استفاده کند.

 

1466558

 

و الهیار صیادمنش؛ تک مهاجم تیم امید در بازی های پیش رو. الهیار خوشبختانه و با وجود اینکه در رده سنی جوانان است به پختگی لازم در بازی رسیده است. او حتی برای تیم ملی بازی کرده و گل هم زده و به لطف حضور درترکیب تیم ترکیه ای پیشرفت خوبی در بازی داشته است. الهیار با فرصت طلبی می تواند آرزوی دیرینه امیدها یعنی صعود به المپیک را برآورده کند. امید با یک هدف بزرگ به تایلند رفته است و بطور حتم با باور صعود بازی کند نیمی از راه را طی کرده است. در فوتبال هیچ نتیجه ای از قبل به ثبت نمی رسد. این تلاش در زمین است که نتیجه را مشخص می کند.

 

1466559

دیدگاه‌ها