کد خبر : 1659842 | 14 دی 1398 ساعت 12:21 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

با استیلی موافقم؛ مهمترین بازی ازبکستان است

محصص: نورافکن دوست دارد دفاع وسط بازی کند

مرتضی محصص رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون فوتبال نیز به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در رقابت های قهرمانی زیر23 تایلند حضور خواهد داشت.

محصص: نورافکن دوست دارد دفاع وسط بازی کند

به گزارش" ورزش سه" محصص در این رابطه گفت:" راستش هر زمانی که رقابت هایی در سطح بالا برگزار می شود گروهی را برای آنالیز فنی انتخاب می کنند برای اینکه در آخر بازی ها یک گزارش فنی کامل را داشته و در قالب کتاب منتشر کنند."


او افزود:" من سه همکار دیگر دارم که در تایلند در کنار هم بازی های گروهD  را مورد بررسی قرار می دهیم. این کار در تمام گروه ها و توسط گروه های متفاوتی انجام می شود."


مرتضی محصص در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازی های تیم امید ایران در رقابت های تایلند و همچنین بازی اول با ازبکستان گفت:" من نمی گویم ترس اما باید با احتیاط به مصاف ازبکستان و دیگر تیم ها برویم. من معتقدم در این دوره از رقابت ها همه بازی ها سخت است و با توجه به اطلاعاتی که من دارم حتی تیم اردن هم تیمی ضعیف نیست."

 

1466563


او اضافه کرد:" خوشبختانه حمید استیلی و گروهش اطلاعات بسیار خوبی را از حریفانمان در این رقابت ها جمع کرده اند و با آگاهی کامل به این مسابقات خواهند رفت." او درباره سبک بازی تیم امید که استیلی می گوید قصد دارد دفاع و ضدحمله بازی کند گفت:" به نظر من حمید استیلی یک مربی باهوش است حتما سعی دارد با این حرف حریفانش را گمراه کند. واقعیت این است که به طور کلی نمی توان از شروع تا پایان تورنمنت با یک روش بازی کرد حتی لیورپول هم در تمام بازی هایش پرس از دفاع حریف را انجام نمی دهد و گاهی از نیمه دفاع می کند. این نشان دهنده همین واقعیت است که در فوتبال باید روش های مختلفی را برای بازی کردن داشت. من فکر می کنم که تیم ایران با توجه به کادرفنی قوی و بازیکنانی که یکی از دیگری بهتری هستند می تواند با روش های مختلفی بازی کند. اما من هم با حمید استیلی موافق هستم که بازی اول برابر ازبکستان یک بازی مهم و دشوار است."


محصص با اشاره به بازیکنان تیم ملی و به خصوص بازی امیدنورافکن در خط دفاعی گفت:" تا جایی که من شنیده ام خود نورافکن علاقه دارد که در این پست بازی کند. برای یک مدافع جاگیری بین توپ و دروازه قرار گرفتن مهمترین مساله است و می تواند حتی کند بودن مدافع را جبران کند. اگر یک مدافع سرعتی باشد اما این قدرت و هوش را نداشته باشد در نهایت جا می ماند.نورافکن بازیکن بسیار باهوشی است که در بازی با استقلال و سپاهان پخته شده و البته در جام جهانی جوانان هم بازی کرده است. من فکر می کنم او انتخاب خوبی برای پست دفاع میانی تیم امید است."

دیدگاه‌ها