کد خبر : 1659903 | 14 دی 1398 ساعت 16:20 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی: شهادت سردار سلیمانی دردآور بود

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

شمسایی: شهادت سردار سلیمانی دردآور بود

وحید شمسایی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با اشاره به حذف پست‌های اینستاگرامی‌اش با مضمون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یک نکته جالبی برای من وجود دارد؛ اینکه کمتر از چهار، پنج ماه است وارد فضای مجازی شدم و بخاطر اینکه شناخته شده بودم، سریع تیک آبی را گرفتم ولی این را باید بگویم که هنوز گوشی من از آن مدل‌های قدیمی است و کارهای اینستاگرامی‌ام را کسی انجام می‌دهد که تبحر زیادی در این کار دارد ولی با این وجود پست من درباره سردار شهید قاسم سلیمانی حذف شد.

 

او ادامه داد: کمتر از سه دقیقه بعد از پستی که برای سردار سلیمانی گذاشتم، ۱۱ هزار نفر آن را دیدند ولی به یکباره پستم حذف شد و از اینستاگرام خارج شدم. تعداد بیننده پست‌های من ارقام مختلفی دارد ولی مطلبی که درمورد سردار سلیمانی عزیز گذاشتم، به طرز چشمگیری بیننده داشت و خیلی زود هم حذف شد.

 

اسطوره فوتسال ایران با بیان اینکه هر تعداد پستی که درباره سردار سلیمانی گذاشته بودم را اینستاگرام حذف کرد، گفت: هدفم از پست گذاشتن، برای دلم بود وگرنه همه می‌دانند بنده آدمی نیستم که به کسی وصل باشم. وقتی این همه جمعیت در تمام شهرهای ایران برای سردار سلیمانی به خیابان‌ها می‌آیند و عزاداری می‌کنند، بخاطر سادگی، ایثار، بزرگواری و ... ایشان بود. همه مردم ایشان را از صمیم قلب دوست دارند و من هم یکی از آنها هستم.

 

شمسایی یادآور شد: پست گذاشتن دردی را دوا نمی‌کند و فقط بخاطر دل خودمان است که این کار را انجام می‌دهیم؛ این پست گذاشتن‌ها در اینستاگرام، قوت قلبی برای سردار سلیمانی‌های دیگر است تا این مسیر را ادامه دهند و مقابل دشمنان بایستند. رفتن سردار سلیمانی از پیش ما واقعا دردآور بود.

 

او یادآور شد: سردار سلیمانی بخاطر مملکت و مردم مقابل دشمنان ایستادگی و فداکاری کرد؛ سردار در بدترین شرایط و سختی‌ها جنگید چون می‌خواست همه مردم در آسایش باشند. ایشان غیرت را در عمل نشان داد، نه مثل کسانی که پشت میز می‌نشینند و ادعا می‌کنند به فکر مردم هستند.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال تاکید کرد: سردار سلیمانی دست دشمنان و داعش را از مملکت کوتاه کرد تا ما در خانه خودمان احساس آرامش کنیم، اما بعضی‌ها هستند که فقط پشت میز می‌نشینند و می‌گویند به فکر مردم هستیم. شما را به خدا قسم با اسم این شهید بزرگوار، بزرگی نکنید.

 

شمسایی تصریح کرد: سردار سلیمانی با رفتار و کردار خود کاری کرد تا بعد از شهادت‌اش، مردم از هر قشری اینگونه به خیابان‌ها بیایند. همه مردم ایران و عاشقان سردار سلیمانی، در غم شهادت ایشان می‌سوزیم چراکه سردار از جان و خانواده‌اش بخاطر ما گذشت.

دیدگاه‌ها