کد خبر : 1659911 | 14 دی 1398 ساعت 16:50 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

آدام لالانا:

از بازی کردن در بهترین تیم دنیا لذت می برم

آدام لالانا، ستاره انگلیسی لیورپول، مدعی شد که مسائل مربوط به تمدید قراردادش روی عملکرد او تاثیری نمی گذارد.

از بازی کردن در بهترین تیم دنیا لذت می برم

به گزارش "ورزش سه"، آدام لالانا فوتبال خود را در سال 2006 و از باشگاه ساوتهمپتون آغاز کرد و بعد از هشت فصل حضور در این تیم راهی بورنموث شد. لالانا بعد از حضور ناموفق در بورنموث، نهایتا در سال 2014 راهی آنفیلد شد و تا به اینجا نیز روزهای خوبی را در لیورپول پشت سر گذاشته است. لالانا که اخیرا با یک مصدومیت شدید روبرو شده بود، حالا دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و نمایش های امیدوارکننده ای را ارائه داده است.

 

طی هفته های اخیر اما شایعات زیادی درباره احتمال تمدید قرارداد لالانا با لیورپول مطرح شده است اما این موضوع رنگ واقعیت به خود نگرفته است. هافبک انگلیسی لیورپول در این باره گفت: " بحث های مربوط به قرارداد من و این که چه اتفاقی در پایان این فصل رخ خواهد داد، قطعا تاثیری روی کار من نخواهد داشت. من در حال حاضر در بهترین تیم دنیا بازی می کنم و کاملا از این موضوع لذت می برم. قطعا تمدید کردن یا عدم تمدید کردن من هیچ ارتباطی با عملکرد من درون زمین ندارد."

 

 

1419556

 

 

لالانا در ادامه گفت: " با این همه اما اگر هر اتفاقی رخ بدهد، قطعا من تا پایان قراردادم 110 درصد توان خود را به کار خواهم گرفت. می خواهم به تیم کمک کنم و در همه بازی ها عملکرد پر فایده ای ارائه دهم."

دیدگاه‌ها