کد خبر : 1660018 | 15 دی 1398 ساعت 10:00 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی وو لی طرفدار مسی بود(عکس)

وو لی، مهاجم چینی اسپانیول که دیشب با گل دیرهنگام خود باعث شد بارسلونا دو امتیاز از دست بدهد، دوازده سال پیش در المپیک پکن به سراغ مسی و آگوئرو رفته بود تا با آنها عکس یادگاری بگیرد.

وقتی وو لی طرفدار مسی بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جشن گرفتن وو لی بعد از زدن گل دوم اسپانیول و ناراحتی لیونل مسی به خاطر از دست رفتن دو امتیاز مهم برای بارسا؛ این آخرین تصویری بود که از بازی دیشب بارسا و اسپانیول در دربی کاتالونیا در ذهن‌ها نقش بست. دیداری که با گل مهاجم چینی اسپانیول در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

1466859

 

اما این اولین بار نبود که وو لی و لیونل مسی در زمین فوتبال با هم روبرو می‌شدند. خاطره اولین رویارویی آنها مسلما از ذهن این مهاجم چینی پاک نشده، چرا که آن زمان وو لی تنها یک جوان شانزده ساله بود. این داستان به المپیک 2008 پکن برمی‌گردد، زمانی که وو لی، مهاجم امروز اسپانیول به سراغ دو نفر از الگوهای بزرگ خود، لیونل مسی و سرخیو آگوئرو رفته و با آنها عکس یادگاری می‌گیرد.

 

1466857

 

وو لی در آن زمان در حال برداشتن اولین قدمهای خود در دنیای فوتبال بود و تیم ملی آرژانتین در آن بازی‌های المپیک با درخشش مسی و آگوئرو یکی از قدرتهای اصلی رقابتها به حساب می‌آمد و در نهایت مدال طلا را هم به گردن آویخت. ده سال بعد، وو لی به لیگ اسپانیا پیوست و از باشگاه اسپانیول سر در آورد تا باعث شود میلیونها نفر در چین مسابقات لالیگا را از تلویزیون تماشا کنند و لیگ اسپانیا از نظر اقتصادی با سوددهی بالایی در چین مواجه شود.

 

وو لی با گلی که دیروز در مقابل بارسلونا به ثمر رساند موفق به ثبت رکوردی تاریخی شد. وو لی حالا اولین بازیکن چینی‌ای است که موفق شده به بارسلونا گل بزند.

 

1466918

 

درحالیکه صفحه نمایش استادیوم خانگی اسپانیول نتیجه بازی را 2-1 به سود بلوگرانا نشان می‌داد ستاره چینی در دقیقه 88 بازی، گل تساوی را به ثمر رساند تا این افتخار تاریخی را به نام خود به ثبت برساند.

 

 

دیدگاه‌ها