کد خبر : 1660028 | 15 دی 1398 ساعت 10:45 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال توهین بازیکن ختافه به ستاره رئال مادرید

مارک کوچورلا، بازیکن ختافه اتهامات مطرح شده به او مبنی بر اینکه در دیدار دیروز این تیم مقابل رئال مادرید، به ادر میلیتائو توهین کرده و او را الاغ عوضی خوانده تکذیب کرد.

جنجال توهین بازیکن ختافه به ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه،" رئال مادرید دیروز موفق شد در خانه ختافه این تیم را با نتیجه 3-0 شکست داده و سه امتیاز باارزش بدست بیاورد. یکی از مسائل جنجالی این بازی اما درگیری بین ادر میلیتائو ستاره رئال و مارک کوچورلا بازیکن ختافه در جریان بازی بود.

 

1466874

 

در پایان بازی کوچورلا که با اتهامات زیادی مواجه شده بود و از جمله متهم بود که در مواجهه با میلیتائو او را الاغ عوضی خطاب کرده و به او توهین کرده است، برای توضیح درباره این اتهامات از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و آنها را تکذیب کرد.

 

1466875

 

بازیکن اسپانیایی ختافه در این باره نوشت:" می‌خواهم اینجا به صراحت اعلام کنم که من هیچگاه به میلیتائو توهین نکردم و او را تحقیر نکردم. حرفی که من به او زدم این بود که دهنت را ببند. ولی بعضی به اشتباه فکر کردند که کلمه پیکو یعنی دهان که من گفتم، میکو یعنی الاغ بوده است. اگر کسی از این بابت آزرده‌خاطر شده من از او عذرخواهی می‌کنم. این تنها توضیحی است که در باره این اتفاق دارم و بعد از این دیگر درباره‌اش صحبت نخواهم کرد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها