کد خبر : 1660102 | 15 دی 1398 ساعت 15:07 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

حبیبی: گلرهای واجد شرایط را آوردیم تا حقی ضایع نشود

دوازده دروازه بان در تیم امید ایران آزمایش شدند

مربی دروازه بان های تیم امید معتقد است دوازده دروازه بان را در اردوهای مختلف آزمایش کردند و در نهایت به سه دروازه بانی که اکنون در بازی ها حضور دارند رسیدیم.

دوازده دروازه بان در تیم امید ایران آزمایش شدند

به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی، مربی دروازه بان های تیم امید ایران درباره شرایط فعلی تیم امید و دروازه بان های حاضر در بازی های مقدماتی المپیک 2020 گفت: حدودا چهار ماه است که در اردوی تیم امید حضور داریم. با شرایط اقتصادی که دامن گیر شده بود توانستیم اردوی های خوبی برگزار کنیم و خداراشکر با توجه به شرایطی که داشتیم توانستیم برنامه هایمان درباره گلرها را همان طور که پیش بینی می کردیم انجام دهیم. ما در هر اردو سعی می کردیم یکی دو نفر را به تعداد دروازه بان های دعوت شده اضافه کنیم تا اسمی از قلم نیفتد.

 

او در این باره ادامه داد: در این چهار ماه دوازده دروازه بان را آزمایش کردیم و در نهایت با توجه به برنامه هایی که داشتیم همه تلاشمان را به کار بستیم تا حتی به صورت میلیمتری هم که شده بهترین ها را راهی این رقابت ها کنیم. علی کیخسروی از تیم سپاهان، نیما میرزازاد از تیم نساجی، امیرحسین بیات از تیم پرسپولیس، حبیب فرعباسی از تیم نفت مسجدسلیمان، ابوالفضل عباسی از تیم گل گهر، حسین پورحمیدی از تیم استقلال، ابوالفضل درویشوند از تیم شاهین شهرداری بوشهر، نوراللهی از تیم سایپا، معراج اسماعیلی از تیم ذوب آهن، دروازه بان تیم بوکان و نیکپور دروازه بان تیم ملی جوانان نفراتی بودند که به اردوهای تیم امید ایران دعوت شدند و عملکرد آنها به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت.

 

1466961

 

مدرس رده A دروازه بانی کنفدراسیون فوتبال آسیا حرف های خود را این گونه ادامه داد: از همه دروازه بان هایی که به اردوهای تیم امید آمدند تشکر می کنم، همه آنها استعدادهایی هستند که برای فوتبال ایران به کار خواهند آمد و دروازه بان هایی پرامید برای رسیدن به دروازه تیم ملی فوتبال ایران به شمار می روند. از مربیان گلرهایی که به اردو آمدند هم ممنونم. در حال حاضر و از میان دروازه بان های دعوت شده به سه نفر نهایی رسیدیم. این سه گلر سطح کاملا یکسانی دارند و بسیار به حراست درست آنها از دروازه تیم امید امیدواریم. معراج اسماعیلی، حبیب فرعباسی و نوراللهی سه دروازه بان نهایی ما هستند که هر سه هم شرایط خوبی دارند.

 

حبیبی درباره صعود احتمالی به المپیک نیز گفت: همه به امید زنده اند و ما هم کاملا امیدوار هستیم تا بتوانیم ضعف ها را به حداقل کاهش دهیم و با توجه به نفرات خوب و کادرفنی که داریم به صعود کاملا امیدواریم. البته ما هم به خوبی می دانیم که کار بسیار سختی داریم اما با تلاش خیلی خیلی زیاد کار می کنیم و همه وجودمان را برای امید در این بازی ها می گذاریم تا بتوانیم با دست پر به ایران برگردیم.

 

مربی گلرهای تیم امید ایران در پایان گفت: ما مهره های فوق العاده ای داریم و به همین دلیل هم در فاز هجومی و هم در فاز دفاعی از جمله تیم های برتر حاضر در این بازی ها محسوب می شویم. به هرحال کادرفنی تیم و شخص آقای استیلی هم هر چه توان داشتند گذاشتند تا انشالله بتوانیم رکورد عدم صعود به المپیک را بشکنیم و بعد از 43 سال، راهی بازی های المپیک شویم.

دیدگاه‌ها