کد خبر : 1660109 | 15 دی 1398 ساعت 15:01 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین خروجی زمستانی رئال مشخص شد؟

رئیس باشگاه ختافه در پایان بازی برابر رئال فاش ساخت که برای جذب براهیم دیاز با فلورنتینو پرز(رئیس رئال) به توافق رسیده است.

اولین خروجی زمستانی رئال مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته توانست در زمین ختافه با سه گل به پیروزی دست یابد و به لطف تساوی بارسا در دربی کاتالونیا، با این تیم در صدر جدول هم امتیاز شد.

 

 

1456835

 

 

در پایان بازی آنخل تورس رئیس باشگاه ختافه گفت که قصد جذب براهیم دیاز از رئال را دارند و در این زمینه با پرز هم به توافق رسیده است. براهیم ژانویه سال گذشته بود که از سیتی به رئال پیوست ولی شرایط برای او اصلا خوب پیش نرفته است. او نه زیر نظر سولاری و نه با زیدان نتوانسته خود را به ترکیب اصلی رئال تحمیل کند و عجیب اینکه با چنین شرایطی حاضر نشد تابستان به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود.

 

 

1466953

 

 

آنخل تورس در مورد براهیم گفت:« بله، از فلورنتینو پرز درخواست جذب قرضی براهیم دیاز را کردم. پیش از این هم یک بار این موضوع را مطرح کرده بودم. براهیم بازیکن مورد علاقه بوردالاس(مربی ختافه) است و پرز هم گفت که از نظر ما مشکلی نیست و این انتقال می تواند صورت بگیرد ولی براهیم در حال حاضر قصد جدایی ندارد. با این حال نقل و انتقالات تازه شروع شده و ما همچنان به جذب او امیدواریم.

ماریانو دیاز؟ خیر ما فقط درخواست جذب براهیم دیاز را کرده ایم.»

 

دیدگاه‌ها