کد خبر : 1660195 | 15 دی 1398 ساعت 22:26 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هر ثانیه از بازی برایم شیرین بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد بازیکنان جوان تیمش رضایت دارد.

کلوپ: هر ثانیه از بازی برایم شیرین بود


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب موفق شد در غیبت بسیاری از بازیکنان بزرگ خود با یک گل اورتون را مغلوب کرده و راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شود. یورگن کلوپ مدعی شد برخی بازیکنان برای اولین بار در چنین بازی مهمی بازی می کردند و نمایش آنها قابل ستایش بوده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "در بازی قبلی دو بازیکن در ترکیب ثابت قرار گرفتند و یکی مصدوم شد. این شرایط فعلی ماست و به همین دلیل است که مربیان مجبورند تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کنند. در باقی موارد تیم فوق العاده بود و تیمی که باتجربه نبود نمایش خوبی ارائه داد.

 

1466112

 

این اولین باری بود که بازیکنانم در این چنین مرحله ای و در مقابل این جمعیت مقابل حریفی مانند اورتون بازی می کردند. من به هر ثانیه این بازی علاقه داشتم. ما موفق به گلزنی شدیم گل را به ثمر رساندیم و در برخی دقایق بازی را کنترل می کردیم. من این عملکرد تیم را دوست داشتم و نمایش فردی بازیکنانم نیز راضی بود و آنها فوق العاده بودند. این بسیار مهم است که جوانان یاد گرفتند که ما چگونه بازی می کنیم و من امروز متوجه این موضوع شدم. من به بازیکنان لیورپول گفتم که آنها باید به عملکرد خود افتخار کنند و این نمایش استثنایی بود.

 

در بسیاری از دقایق درخشان بازی کردیم و از نظر دفاعی سازماندهی خوبی داشتیم و پرس تیم عالی بود. این یک گل استثنایی بود، جونز بازیکن فوق العاده ای است اما من نمی توانم درک کنم که چرا مردم در مورد چیرولا، لاروچی و ویلیامز سؤال نمی کنند. آیا حتما آنها هم باید موفق به گلزنی می شدند؟"

دیدگاه‌ها