کد خبر : 1660196 | 15 دی 1398 ساعت 22:38 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: اعتماد به نفس مان را در نیمه دوم از دست دادیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون مدعی شد تیمش در نیمه دوم به اندازه کافی خود نبوده است.

آنچلوتی: اعتماد به نفس مان را در نیمه دوم از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون امشب در شرایطی با یک گل در جام حذفی مغلوب لیورپول شد که در نیمه اول موقعیت های خوبی را از دست داد و در نهایت مقابل بازیکنان ذخیره لیورپول حذف شد. کارلو آنچلوتی در مورد دلایل عدم تکرار نمایش نیمه اول در 45 دقیقه دوم صحبت کرد.

 

1467089

 

کارلو آنچلوتی گفت: "من معمولا عادت ندارم بعد از بازی بلافاصله با بازیکنان تیمم صحبت کنم، اما حالا قصد دارم با بازیکنان صحبت کنم. ما یک هفته کامل پیش روی خود داریم تا برای بازی بعدی آماده شویم. واقعیت این است که ما زمان کافی داریم و بهتر است کیفیت بازی خود را ارتقا دهیم.

 

ترکیب لیورپول روی ایده بازی ما تاثیر نمی گذارد. ما می دانستیم که حریف با جدیت زیادی بازی خواهد کرد و شکست ما به دلیل این که نتوانستیم این جدیت را در نیمه دوم هم حفظ کنیم.

 

ما در نیمه اول فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم و این اتفاق باعث شد نیمه دوم ما نیز تحت تاثیر قرار گیرد. ما در زمین انرژی زیادی را از دست دادیم و دیگر نتوانستیم فرصت ایجاد کنیم. می دانستیم لیورپول از بازیکنان جوانی استفاده می کند و به همین دلیل فشار آنها بالا خواهد بود. ما در نیمه دوم اعتماد به نفس خود را از دست داده و نتوانستیم از عقب بازیسازی کنیم و به همین دلایل امکان تکرار اتفاقات نیمه اول نبود."

دیدگاه‌ها