کد خبر : 1660216 | 16 دی 1398 ساعت 09:20 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش کلوپ از عملکرد ستاره ژاپنی جدید لیورپول

بعد از پیروزی 1-0 لیورپول مقابل اورتون در جام حذفی انگلیس، یورگن کلوپ سرمربی این تیم از درخشش مینامینو، ستاره ژاپنی این تیم که اخیرا به باشگاه ملحق شده تقدیر کرد.

ستایش کلوپ از عملکرد ستاره ژاپنی جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مینامینو، ستاره ژاپنی که چند روزی از پیوستن او به باشگاه لیورپول می‌گذرد دیروز در جریان پیروزی 1-0 قرمزهای آنفیلد مقابل اورتون در زمین حضور داشت و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در انتهای بازی عملکرد او در میدان را تحسین کرده و او را بازیکنی استثنایی توصیف کرد.

 

مینامینوی 24ساله در شروع ماه ژانویه با قراردادی 9.5 میلیون دلاری از باشگاه اتریشی سالزبورگ به لیورپول منتقل شد و تا پیش از بازی دیروز زمان کمی برای تمرین در کنار هم‌تیمی‌های جدیدش داشت. ولی در بازی دیروز که لیورپول با تغییرات زیادی به مصاف اورتون رفته بود، مینامینو از سوی کلوپ به میدان فرستاده شد و از آغاز بازی در این میدان حضور داشت.

 

1467107

 

یورگن کلوپ که در این بازی ترکیبی از بازیکنان اصلی خود و جوانان آکادمی باشگاه را به میدان فرستاده بود درباره عملکرد مینامینو گفت:" مینامینو عالی بود، یک بازیکن استثنایی، دقیقا همان بازیکنی که ما می‌خواستیم و آرزویش را داشتیم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" مینامینو اولین بازی خود را در تیمی انجام داد که آن را نمی‌شناخت، تیمی که بازیکنانش بارها کنار هم بازی نکرده بودند و همین کارش را سخت کرده بود. این تیم که امروز به میدان رفت عملا فقط دو جلسه با هم تمرین کرده بود ولی اینکه مینامینو با وجود این شرایط نشان داد که چطور هم‌تیمی‌هایش را درک می‌کند و مهارت‌هایی که او امروز به نمایش گذاشت نشان می‌دهد که چه بازیکن برجسته‌ای است".

 

دیدگاه‌ها