کد خبر : 1660223 | 16 دی 1398 ساعت 09:54 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ در اندیشه جذب ستاره رئال مادرید

به نظر می‌رسد که باشگاه بایرن مونیخ در تابستان آینده برای جذب ستاره مراکشی رئال مادرید یعنی اشرف حکیمی که به صورت قرضی در دورتموند بازی می کند، اقدام خواهد کرد.

بایرن مونیخ در اندیشه جذب ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق‌العاده اشرف حکیمی در دورتموند باعث شده که سران رئال مادرید برای بازگشت او به سانتیاگو برنابئو علاقه مند باشند. این ستاره مراکشی حالا تیم های زیادی را خواهان خود می بیند که یکی از آنها بایرن مونیخ به حساب می آید. باشگاه آلمانی اما برای جذب حکیمی کار سختی را پیش رو خواهد داشت چرا که به نظر می رسد رئال مادرید خواهان فروش این بازیکن نیست.



اشرف حکیمی زیر نظر لوسین فاوره در پست‌های مدافع چپ، مدافع راست و هافبک به میدان رفته و اتفاقاً در همه این موقعیت ها نیز درخشان ظاهر شده است؛ موضوعی که باعث شده باواریایی ها برای جذب او علاقه مند باشند.



از سمت دیگر قرارداد قرضی اشرف حکیمی با دورتموند در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می رسد‌. این ستاره مراکشی همچنین تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد. با این همه اما نه رئال‌مادرید و نه اشرف حکیمی هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت او به سانتیاگو برنابئو یا انتقال این بازیکن به تیم دیگر نگرفته اند.

 

 

 

1460715



لوس بلانکوس در حال حاضر دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا را در سمت راست دفاعی خود در اختیار دارد و همین موضوع تردیدهایی را درباره بازگشت حکیمی به وجود آورده است. با این همه اما اشرف حکیمی رابطه خوبی با باشگاه و سرمربی تیم یعنی زین الدین زیدان دارد؛ موضوعی که احتمال بازگشت او به رئال را افزایش خواهد داد و این اتفاق کار سایر تیم ها و به خصوص بایرن مونیخ را برای جذب او بسیار دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها