کد خبر : 1660230 | 16 دی 1398 ساعت 10:50 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب انتقال بواتنگ به آرسنال توسط مربی بایرن

با وجود شایعات مطرح شده درباره انتقال زمستانی ژروم بواتنگ به آرسنال، مربی بایرن مونیخ این شایعات را رد کرده و گفت بواتنگ در بایرن ماندگار خواهد شد.

تکذیب انتقال بواتنگ به آرسنال توسط مربی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی درباره انتقال ژروم بواتنگ مدافع بایرن مونیخ به آرسنال در فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه مطرح شده بود ولی هانس فلیک، سرمربی بایرن با رد این شایعات می‌گوید انتظار دارد بواتنگ در بایرن ماندگار شود.

 

1467123

 

بواتنگ از سال 2011 که از منچسترسیتی به بایرن منتقل شده تا کنون در این تیم بازی کرده است. او در سالهای اول ستاره خط دفاعی بایرن به حساب می‌آمد ولی در سالهای اخیر به دلیل مشکلات مصدومیت و وضع آمادگی جسمانی کمتر توانسته به عنوان یک بازیکن فیکس برای این تیم به میدان برود.

 

فلیک که ماه گذشته میلادی گفته بود به بواتنگ اجازه می‌دهد خودش درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد، حالا که بار دیگر درباره انتقال بواتنگ به آرسنال با سوال خبرنگاران روبرو شد در این باره گفت:" ژروم بازیکن بایرن مونیخ است و من به شایعات توجهی ندارم. سال گذشته هم همین کار را کردم. بواتنگ می‌تواند به تمرینهای ما برگردد و در دوران تعطیلات زمستانی کاملا آماده شود. من هم منتظرم تا هفته آینده از میزان آمادگی او باخبر شوم. ما دائما با هم در تماس هستیم و بواتنگ تا کنون چیزی درباره ترک باشگاه نگفته است".

 

دیدگاه‌ها