کد خبر : 1660243 | 16 دی 1398 ساعت 12:00 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز آژاکس به زیاش: می‌توانی آرسنالی شوی

به گزارش کالچیومرکاتو باشگاه آژاکس به حکیم زیاش ستاره مراکشی‌اش اعلام کرده درصورتیکه آرسنال حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو برای او باشد می‌تواند راهی این تیم انگلیسی شود.

چراغ سبز آژاکس به زیاش: می‌توانی آرسنالی شوی

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای آرسنال برای جذب حکیم زیاش، ستاره مراکشی آژاکس آمستردام به شدت افزایش یافته که چرا که بر اساس گزارشهای رسانه‌ای که ابتدا توسط رسانه ایتالیایی کالچیو مرکاتو اعلام شد، باشگاه هلندی به حکیم زیاش اعلام کرده که اگر تیمهای دیگر حاضر باشند برای جذب او مبلغ مورد نظر آژاکس یعنی 50 میلیون یورو بپردازند او می‌تواند از این تیم جدا شود.

 

1467141

 

حکیم زیاش 26ساله فصل گذشته و در جریان درخشش آژاکس در اروپا و رسیدنش به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ یکی از ستاره‌های مهم این تیم بود. زیاش در فصل جاری هم برای آژاکس چه در اروپا و چه در لیگ هلند درخشان ظاهر شده است.

 

درخشش زیاش باعث شده باشگاه‌های بزرگ اروپایی و از جمله دو باشگاه لندنی آرسنال و تاتنهام برای جذب او تلاش کنند. به گزارش کالچیومرکاتو، آژاکس حالا به زیاش چراغ سبز نشان داده و اعلام کرده اگر تیمی حاضر باشد به خاطر او 50 میلیون یورو بپردازد می‌تواند در ماه ژانویه به آن تیم منتقل شود. رسانه‌های انگلیسی هم می‌گویند با انتشار این خبر، امیدهای آرسنال برای جذب ستاره مراکشی به شدت افزایش یافته و این تیم به تلاشهای خود برای جذب او خواهد افزود.

 

 

 

دیدگاه‌ها