کد خبر : 1660286 | 16 دی 1398 ساعت 14:39 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ‌کس از کادرفنی جدا نمی‌شود

شیخ‌لاری: همه هواداران آذربایجان حامی ماشین باشند

سرمربی جدید ماشین سازی از هواداران فوتبال آذربایجان خواست پشت این تیم باشند تا روزهای خوبی را سپری کنند.

شیخ‌لاری: همه هواداران آذربایجان حامی ماشین باشند

به گزارش "ورزش سه"، احد شیخ‌لاری سرمربی باتجربه آذربایجانی امروز از سوی مدیران باشگاه ماشین سازی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شد. او در این خصوص به ایرنا گفت: طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی داشتیم برای هدایت فنی این تیم قدیمی آذربایجان به توافق رسیدم و از اینکه در خدمت این تیم بزرگ و هواداران اصیل آن هستم بسیار خرسندم و امیدوارم حضورم در ماشین سازی منشاء خیر باشد.


وی هدف اصلی خود از حضور در راس کادرفنی ماشین سازی را ادامه روند موفق تیم در لیگ برتر و تکمیل گام های شایسته کادرفنی قبلی بیان و اضافه کرد: با همکاری اعضای کادرفنی، بازیکنان، هواداران خونگرم تیم و نیز حمایت رسانه های گروهی برای کسب نتایج مناسب تا پایان لیگ برتر بسیار امیدوارم.


سرمربی ماشین سازی اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد ندارم به ترکیب اعضای کادر فنی قبلی که زحمات بسیار زیادی برای تیم کشیده اند، دست بزنم و با همین کادر به فعالیت خود ادامه می دهیم و اگر شرایط ایجاب کرد شاید اقدام به تکمیل کادرفنی کنم.


شیخ لاری با اشاره به شروع تمرینات ماشین سازی از دو روز قبل ، گفت: تمرنیات به دلیل برودت هوا در سالن انجام شده و کادرفنی تیم مدیریت تمرینات را بر عهده داشتند که از امروز بنده نیز به اعضای کادر فنی اضافه شده و تمرینات تیمی را زیر نظر خواهد داشت.


سرمربی ماشین سازی از هواداران این تیم به عنوان سرمایه بسیار عظیم و بی مانند یاد کرد و گفت: با توجه به جایگاه مناسب تیم در جدول رده بندی لیگ برتر، تقاضا دارم نه تنها هواداران ماشین سازی، بلکه تمامی فوتبال دوستان آذربایجانی از این تیم حمایت کنندتا شرمنده آنها نشویم.


وی ضمن قدردانی از سرمایه گذاری مطلوب محمدرضا زنوزی در تیم های تبریزی، یادآوری کرد: همه اعم از اعضای تیم و هواداران باید دست در دست هم داده و در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم های ماشین سازی و تراکتور هم قسم شویم تا این حجم سرمایه گذاری در شرایط سخت اقتصادی کشور به هدر نرود.

 

 

دیدگاه‌ها