کد خبر : 1660310 | 16 دی 1398 ساعت 16:35 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

آمار می گوید؛ رئال شکننده در غیاب والورده

تفاوت سطح کیفی رئال با و بدون حضور فده والورده به قدری زیاد است که نمی توان رئال را بدون ستاره اروگوئه ای تصور کرد.

آمار می گوید؛ رئال شکننده در غیاب والورده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال فصل را در شرایطی شروع کرد که کسی تصور نمی کرد فده والورده بتواند در ترکیب اصلی تیم جایی پیدا کند. او حتی در بازی برابر سلتا در فهرست نهایی هم قرار نگرفت اما پس از یک نیم فصل درخشان کسی نمی تواند کتمان کند که حضور او در ترکیب ثابت رئال تا چه اندازه حیاتی است.

در بازی اخیر برابر ختافه، والورده کار را از روی نیمکت شروع کرد و بدون او رئال یک نیمه دشوار را پشت سر گذاشت. سه مهار عالی از کورتوا و یک گل به خودی از سنگربان ختافه باعث پیروزی رئال در نیمه اول شد. در نیمه دوم واران حساب کار را 2-0 کرد در حالی که ختافه برای زدن گل تساوی اصرار می کرد. 

 

 

1467231

 

 

با ورود والورده از دقیقه 70 روند بازی کاملا تغییر کرد و از فشار حملات ختافه به طرز محسوسی کاسته شد. والورده با هشت پاس و یک توپ ربایی و نیز حضور همیشگی در فضاهای خالی اجازه هر غافلگیری را از تیمش گرفت و مهمتر از همه اینکه توانست دقیقه 96 پاس گل سوم را به لوکا مودریچ بدهد.

والورده به قدری درخشیده که می گویند رئال از جذب پل پوگبا منصرف شده است. کهکشانی ها با حضور والورده در بازی ها 31 گل زده و 4 گل خورده اند اما بدون او 19 گل زده و 16 گل دریافت کرده اند تا مشخص شود تاثیر حضور او در میدان چقدر بالاست.

 

 

1466749

دیدگاه‌ها