کد خبر : 1660317 | 16 دی 1398 ساعت 17:15 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب نویر به انتقال نوبل به بایرن مونیخ

مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است که انتقال الکساندر نوبل به این تیم تاثیری روی آینده او نخواهد داشت.

واکنش جالب نویر به انتقال نوبل به بایرن مونیخ

به گزارش ورزش سه بدون شک مانوئل نویر یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ دنیای فوتبال به حساب می آید. او تا به امروز به تمام افتخارات ممکن در سطح ملی و باشگاهی دست یافته و یکی از پر افتخارترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می آید.

طی ماه های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال تمدید قرارداد نویر با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳ به گوش می‌رسید اما این اتفاق تا به حال عملی نشده است. از سمت دیگر باشگاه بایرن مونیخ اخیراً دروازه‌بان جوان و آینده‌دار شالکه یعنی الکساندر نوبل را نیز به خدمت گرفت؛ موضوعی که به شایعات درباره آینده نویر در بایرن مونیخ افزوده است.

 

 

1459300

 

 

بایرن مونیخ برای گذراندن یک روزه به کشور قطر شهر دوحه سفر کرده است. مانوئل نویر در حاشیه این اردو مصاحبه ای انجام داده و درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

 

از بازگشت کان به بایرن هیجان زده هستم
من بسیار هیجان زده هستم. کان به تاریخ این باشگاه تعلق دارد. من مشتاقانه منتظر هستم تا الیورکان به جمع ما اضافه شود.

 

تمجید ویژه از هانسی فلیک
برای من بسیار مهم است که ببینم مسیر هانسی فلیک در بایرن چگونه ادامه پیدا می‌کند. شما می توانید ببینید که ما در تمرینات و بازی ها چه پیشرفتی داشته ایم. هماهنگی تیم فوق‌العاده است و ما تلاش خواهیم کرد که در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را از خودمان ارائه دهیم. 

 

تمدید قرارداد با بایرن مونیخ
باشگاه بارها برای تمدید قرارداد با من صحبت کرده اما تا به حال این اتفاق عملی نشده است. با این همه فشار زمانی خاصی در این‌باره وجود ندارد. عوامل زیادی درباره آینده من تأثیرگذار هستند. 

 

عملکرد فوق العاده داوید آلابا در قلب خط دفاعی
من اصلا از این موضوع شگفت زده نشدم. من داوید را میشناسم. او ۱۲ سال پیش نیز در این پست بازی کرده بود و عملکرد خوبی داشت. حضور او برای بایرن فوق العاده است و همواره مانند یک رهبر عمل می‌کند. خوشحال هستم که جلوی من مدافع بزرگی مثل او حضور دارد.

 

آینده فوتبالی
تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم و این حس در من وجود داشته باشد که می‌توانم عملکرد خوبی را ارائه دهم و از فوتبال بازی کردن لذت ببرم، در این عرصه حضور خواهم داشت. این احساس در حال حاضر در من وجود دارد و طبیعتاً دوست دارم که بازی کنم.

 

فرصت دادن به نوبل به شکل داوطلبانه
من یک ورزشکار حرفه‌ای هستم و همیشه می خواهم بازی کنم. من شخصیتی هستم که همواره دوست دارم در زمین مسابقه حاضر باشم. با این وجود من نمی توانم چنین تصمیمی را بگیرم بلکه سرمربی در این باره تصمیم گیرنده است. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. با این وجود این را هم اذعان می کنم که حضور نوبل در اینجا هیچ تاثیری در آینده من نمی گذارد و ارتباطی با تمدید قرارداد با بایرن ندارد.

 

اهداف در بایرن مونیخ
اهداف من با توجه به هدف های تیم مشخص می شوند. ما می‌توانیم با این تیم به هرچیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم. بنابراین من به عنوان قدیمی ترین بازیکن تیم عطش زیادی برای قهرمانی در این مسابقات دارم. 

 

ستایش ویژه از نوبل
این تصمیم باشگاه با توجه به آینده اتخاذ شده است. او دروازه‌بان خوبی است که در آینده به یکی از بهترین ها تبدیل خواهد شد. من این موضوع را صرف نظر از این که او به بایرن می آمد یا نه به زبان می آورم.

 

 

1466235

دیدگاه‌ها