کد خبر : 1660417 | 17 دی 1398 ساعت 11:32 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال مادرید در راه لیگ آمریکا

به نظر می رسد که ستاره کروات رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ در تابستان آینده از این تیم جدا خواهد شد و از لیگ mls آمریکا به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شود.

ستاره رئال مادرید در راه لیگ آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو سال پیش بود که باشگاه واشنگتن دی سی با جذب وین رونی نگاه ها را به سمت خود جلب کرد. رونی تنها به مدت یک فصل و نیم در آمریکا حضور داشت اما به نظر می رسد که آن ها بار دیگر به دنبال یک انتقال پر سر و صدا هستند.

 

بر اساس شایعات به نظر می رسد که باشگاه واشنگتن دی سی به دنبال جذب بهترین بازیکن جهان در سال 2018 یعنی لوکا مودریچ است. مودریچ اخیرا به یک نیمکت نشین در رئال تبدیل شده و زین الدین زیدان با وجود فدریکو والورده، کم تر از این ستاره کروات در ترکیب اصلی خود استفاده کرده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات درباره جدایی مودریچ از جمع کهکشانی ها افزایش پیدا کند.

 

 

1465009

 

 

در همین رابطه باشگاه واشنگتن دی سی با نمایندگان ستاره 34 ساله رئال مادرید دیدار کرده و مذاکراتی درباره انتقال او انجام شده است؛ انتقالی که می تواند در تابستان آینده نهایی شود. همچنین گفته شده که باشگاه واشنگتن دی سی در تابستان 2019 نیز برای جذب مودریچ اقدام کرده بود که البته موفقیت آمیز نبوده است. از سمت دیگر به نظر می رسد که خود مودریچ نیز در این باره با خانواده خود مشورت کرده و آن ها نیز از ایده حضور ستاره کروات در لیگ آمریکا استقبال کرده اند.

 

 

دیدگاه‌ها