کد خبر : 1660434 | 17 دی 1398 ساعت 12:20 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالیستی که تیم‌های فوتبال آمریکایی دنبالش بودند

هم‌تیمی آداما ترائوره می‌گوید این فوتبالیست عضلانی زمانی که در بارسلونا بازی می‌کرده با پیشنهاد چند باشگاه لیگ NFL مواجه شده که معتقد بودند او می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال آمریکایی بازی کند.

فوتبالیستی که تیم‌های فوتبال آمریکایی دنبالش بودند

به گزارش "ورزش سه"، رومن سائیس، همبازی آداما ترائوره در باشگاه ولورهمپتون می‌گوید این ستاره عضلانی ولوز که اخیراً به دلیل عضلات قوی و پرحجم خود خبرساز شده، زمانی که در بارسلونا بازی می‌کرده با درخواست چندین باشگاه فوتبال آمریکایی حاضر در لیگ NFL مواجه شده که معتقد بودند می‌تواند در بالاترین سطح ورزش فوتبال آمریکایی بازی کرده و موفق شود.

 

1467408

 

ترائوره در فصل جاری در ولوز نقش بسیار مهمی داشته و به عنوان یک وینگر چهار گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است. ترائوره که ابتدا در اسپانیا بازیکن تیم ملی جوانان این کشور و باشگاه بارسلونا بود بعد از انتقال به انگلیس، در استون‌ویلا و میدلزبورو چندان موفق نبود ولی بعد از پیوستن به ولوز در مسیر درخشش قرار گرفته است.

 

بعد از خبرساز شدن بدن بسیار آماده و عضلانی او در بازی‌های اخیر ولوز، ترائوره اعلام کرد که در تمرین های خود با وزنه کار نمی‌کند. حالا هم‌تیمی او رومن سائیس می‌گوید باشگاه‌های بزرگ فوتبال آمریکایی خواهان جذب او بوده‌اند.

 

سائیس در این باره گفت:" من آداما ترائوره را هر روز می‌بینم چون ما قبل یا بعد از تمرین فوتبال با هم به یک باشگاه بدنسازی می‌رویم. شاید هم آداما در خانه‌اش یک اتاق مخفی بدنسازی داشته باشد ولی او در باشگاه هیچوقت وزنه نمی‌زند و حتی پرس سینه هم کار نمی‌کند. ولی او بدن خیلی پرحجمی دارد و در عین حال سریع است".

 

1467409

 

هم‌تیمی آداما ترائوره در ادامه گفت:" یادم هست یک بار به او گفتم مثل بازیکنان فوتبال آمریکایی می‌دود. آداما در جواب گفت زمانی که بازیکن بارسا بوده چند باشگاه آمریکایی حاضر در لیگ NFL سراغش آمده و سعی کرده بودند راضی‌اش کنند که به آمریکا برود و فوتبال آمریکایی بازی کند. می‌خواهم بگویم او تا این حد قوی و پرسرعت است".

 

دیدگاه‌ها