کد خبر : 1666271 | 14 بهمن 1398 ساعت 13:45 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالیست‌هایی که فوتبال آمریکایی دوست دارند

مارکوس راشفورد مهاجم مصدوم منچستریونایتد از فرصت مصدومیت خود استفاده کرده و برای تماشای فینال فصل فوتبال آمریکایی موسوم به سوپربول به آمریکا سفر کرده است.

فوتبالیست‌هایی که فوتبال آمریکایی دوست دارند

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد مثل هری کین کاپیتان مصدوم تاتنهام به آمریکا سفر کرده و دیدار فینال فصل رقابتهای لیگ فوتبال آمریکایی موسوم به سوپربول را در این کشور از نزدیک تماشا کرد. دیداری که امسال بین کانزاس‌سیتی چیفز و سان‌فرانسیسکو فورتی‌ناینرز برگزار شده و با پیروزی کانزاس به پایان رسید.

 

راشفورد که به دلیل مصدومیت مدتی از همراهی با تیمش منچستریونایتد معاف است به آمریکا سفر کرد تا دیدار سوپربول را در فلوریدا از نزدیک تماشا کند. دیداری که در نهایت با پیروزی 31-20 کانزاس به پایان رسید. راشفورد با اینکه در زمان نامناسبی مصدوم شده و قصد دارد هر چه سریعتر آماده شده و به ترکیب یونایتد برگردد تا بتواند شانس خود را برای حضور در رقابتهای یورو2020 با پیراهن تیم ملی انگلیس افزایش دهد ولی ترجیح داد بازی بزرگی مثل سوپربول را از دست ندهد.

 

1475397

 

البته راشفورد تنها فوتبالیستی نبود که برای تماشای سوپربول در فلوریدا حاضر بود و چند ستاره فعلی و سابق دنیای فوتبال هم در این بازی حضور داشتند. ستاره‌هایی که از جمله آنها می‌توان به مارسل دزایی و داوید ویا اشاره کرد. آنتون گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا هم با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که در خانه در حال تماشای سوپربول است و از هواداران فوتبال آمریکایی به حساب می‌آید.

 

1475395

 

دیدگاه‌ها