کد خبر : 1660448 | 17 دی 1398 ساعت 12:45 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: قرارداد 80 میلیون پوندی نایک و لیورپول

باشگاه لیورپول قرارداد اسپانسری جدید خود با کمپانی نایک را رسما اعلام کرد. قرارداد لیورپول و نایک با رقم 80 میلیون پوند گران‌ترین قرارداد اسپانسری در فوتبال انگلیس است.

رسمی: قرارداد 80 میلیون پوندی نایک و لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که با کمپانی نایک بر سر یک قرارداد اسپانسری چند ساله به توافق رسیده و این قرارداد از آغاز فصل آینده اجرایی خواهد شد. رقم این قرارداد 80 میلیون پوند در سال اعلام شده است که در فوتبال انگلیس یک رکورد به حساب می‌آید.

 

1467423

 

شراکت لیورپول و نایک از روز اول ژوئن 2020 آغاز می‌شود. بر اساس این قرارداد تیم اول مردان باشگاه لیورپول از این تاریخ با پیراهن‌های تولیدی نایک به میدان خواهد رفت. تیم زنان باشگاه، تیم های پایه و کادر فنی لیورپول هم با پیراهن‌ها و البسه تولیدی نایک در میادین حضور خواهند یافت.

 

لیورپول با این قرارداد توانست رکورد قراردادهای اسپانسرینگ فوتبال انگلیس را بشکند و از قرارداد قبلی بین منچستریونایتد و آدیداس هم پیشی بگیرد. قرارداد منچستریونایتد و آدیداس به ازای هر سال 75 میلیون پوند منعقد شده بود.

 

در سطح جهانی هم قرارداد جدید لیورپول این باشگاه را به صدر جدول گران‌ترین قراردادهای اسپانسرینگ نزدیک کرده است. در بین باشگاه‌های بزرگ فوتبال دنیا تنها دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا هستند که قراردادهای اسپانسرینگ‌شان گران‌قیمت‌تر از قرارداد جدید لیورپول است. بارسلونا با 100 میلیون پوند و رئال مادرید با 98 میلیون پوند از این نظر از لیورپول جلوتر هستند.

 

1467421

 

اسپانسر فعلی لیورپول، نیوبالانس تلاش زیادی کرد تا قرارداد خود با این باشگاه را حفظ کند و حتی علیه لیورپول و نایک به دادگاه شکایت کرد ولی در نهایت موفق نشد تا معامله نایک و لیورپول سرانجام به واقعیت تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها