کد خبر : 1660465 | 17 دی 1398 ساعت 14:34 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

این زن می گوید ستاره استقلال زنده است

اختصاصی - اسناد و مدارک جدید؛ مرگ ساموئل صحنه سازی بود؟

بعضی سوالات برای خانواده جی لوید ساموئل وجود دارد که یکی از آن ها این است که جی کجاست؟ اما مطمئن هستیم که جی لوید زنده است و پیدا می شود.

اختصاصی - اسناد و مدارک جدید؛ مرگ ساموئل صحنه سازی بود؟

به گزارش" ورزش سه" بیست ماه از انتشار خبر درگذشت جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال در تصادفی در منطقه چشایر منچستر می گذرد اما هنوز هستند کسانی که معتقدند این بازیکن انگلیسی-ترینیداد توباگویی زنده است. هلیا سهیمی همسرایرانی این بازیکن در کنار لسلی ساموئل خواهر و پدر و مادر جی لوید ساموئل متفق القول می گویند که این تصادف صحنه سازی بوده است. هلیا سهیمی همسر ایرانی جی لوید سامویل چند روز قبل میهمان "آنتن" بود و درباره زوایای متفاوت این موضوع صحبت کرد:

 

روز حادثه


وقتی در روز 15 می این اتفاق افتاد من هم آن را باور کردم اما از چند ساعت بعد دروغ های این ماجرا شروع شد و گفتند جسد در بیمارستان منچستر است اما خواهر و اقوام ساموئل به بیمارستان می روند، ولی مسئولان بیمارستان می گویند جسد آنجا نیست. اما پلیس تا امروز می گوید جسد آنجا بوده است. 21 روز زمان برد تا بتوانیم جسد را ببینم چرا که پلیس پیشنهاد داد که جسد را نبینید بهتر است و بعد وقتی با پافشاری خانواده خواستیم گفتند مادر سه فرزند جی مخالف است. در واقع جایی که پلیس دیگر راهی ندارد می سپارد به مادر سه فرزند جی لوید.

 

هلیا سهیمی در گفت و گو با ورزش سه مفصلا درباره دلایلی که فکر می کند نشانه های زنده مانده ساموئل هستند صحبت کرد


تصاویر و اسناد تصادف


از روزهای اول  صحبت ها درباره تصادف دائم عوض شده است. آنچه در دادگاه اعلام کردند منطقی نیست. آنجا هم مردمش مثل همه جای دنیا مردم عکس می گیرند اما الان فقط نهایتا یکی دو عکس وجود دارد و بقیه عکس ها نیست. بعد گفتند فایل هایی داریم که نمی توانیم منتشر کنیم که عکس ها گویا به دست ورزش سه رسید و آن ها را منتشر کرد. اما موضوع قابل توجه این است که یک رنجرور گازوئیل سوز چگونه اینچنین منفجر می شود. اول گفتند سرعتش 50 بعد 60 و نهایتا 100 کیلومتر بوده است اما حتی با آن سرعت نمی توانم تصور کنم این انفجار رخ بدهد. تصاویر نشان می دهد که چقدر همه چیز غیرطبیعی است. سه تا از شاهدها که صدایشان را داریم می گویند ما رسیدیم شیشه ها را شکستیم. اولا رنجرورهای مدل بالا در چنین مواقعی قفل هایش باز می شود. حالا شیشه را شکستند اما سه شاهد کسی را در ماشین ندیدند. ماشینی که شیشه هایش سالم بوده یعنی آسیب کم بوده  است اما چطور پنج دقیقه بعد انفجار در آن رخ داده است. سه تا شاهد می گویند کسی داخل ماشین ندیدیم. همسر من ورزشکار است و بعید است با وجود ایمنی در جا فوت کند و هیچ تلاشی برای نجات نکرده باشد. با این حال بیست و یک روز زمان برد که گذاشتند خواهر جی جسد را ببیند. زمانی که جسد را دیدیم یک بازو نداشت و قدش ده سانت کوتاه تر بود. درباره بازوی دست چپ بارها سوال پرسیدیم اما جواب آخر این بود که بازو داشته و شما ندیدید. در حالی که چند شاهد این را دیده اند.

 

 

1456130

 

1456131

 

1456132

 


چرا باید صحنه سازی شود؟


من هم نمی دانم چرا؟ اما مطمئن هستم که جی می دانست و تهدید شده بود. اثبات و دلیل دارم. جی ذی نفع نبوده او عاشق زندگی اش، بچه هایش و خانواده اش بود و نمی آید خودش را فدا کند که به چیزی دست پیدا کند. اما اتفاقاتی که رخ داد و پازلی که داریم حل می کنیم با سند و مدرک معلوم است صحنه سازی است. ما جایی مطمئن شدیم که دی ان ای با جسد یکی نیست. با اطمینان می گویم دی ان ای جسد با جی یکی نیست اما اجازه نمی دهند به صورت رسمی تست کنیم.

 

 

1456121

 

1456127


 

 

قوانین و شرایط


الان در یک چرخه ای ما وارد شدیم که پلیس محدودیت به وجود آورد و جایی که پلیس نیست مادر سه فرزند جی می گوید نه. متاسفانه و برخلاف خواست جی و خانواده اش او اکنون ولی دم است. از طرفی من هنوز پیگیری نکردم ببینم حقی برایم قائل می شوند یا نه. به پدر و مادرش هم این حق را ندادند. خیلی از سوالات وجود دارد  و من و خانواده نمی دانیم جی کجاست. مطمئن هستیم جی زنده است و قول می دهم پیدا می شود.

 


عملیات تبهکارانه


من آنقدری که خودم قدرت دارم پیگیری می کنم به همراه خواهر و خانواده اش این کار را انجام دادم. اما فقط در ایران به ما کمک کردند؛ چه خبرگزاری ها و چه مردم. من بعد از این اتفاق تلخ فکر می کردند همه چیز خراب شد اما تنها چیز امیدوار کننده این بود که ایرانی هستم. نمی دانم چگونه این خبر باید در خبرگزاری های خارجی مطرح شود. گویی خط قرمز و محدودیت دارند و کاری از دست من بر نمی آید. من از هیچی در این فضا جز نداشتن جی لوید نمی ترسم. من برای تمام چیزی که گفتم مدرک و سند دارم. وقتی می گویم پلیس همکاری نمی کند از دویست ایمیل بی جواب می گویم، یا اسنادی که مادر سه فرزند جی کارشکنی می کند، مدارکش را دارم.

 

 


راننده ماشینی که با جی لوید تصادف کرد


هیچ خبری از راننده ماشین نداریم. یک ماه پیش در دادگاه بوده که گفتند از ناحیه و دنده و پا آسیب دیده است. راننده است و نکته اینجا است که در آن ساعت نه بار می آورده و نه باری می برده است. جالب است که وقتی عکس های تصادف را یک کارشناس راهنمایی و رانندگی دید، گفت که این انفجار ساختگی است و طبیعی نیست. پلیس می گوید بالای صد عکس وجود دارد که نشان می دهد جی لوید در ماشین بوده است. ولی چنین چیزی را به ما نداده اند و فقط می گویند.

 


استخدام وکیل و کارآگاه


هم وکیل و هم کارآگاه استخدام کردیم اما هر کدام در نیمه راه انصراف می دهند. الان وکیل داریم و در دادگاه آخر خواهر جی گفته که مقصران را به دادگاه می کشاند. ما رادیوگراف دندان را از دادگاه خواستیم هرچند مادر سه فرزندش مخالفت کرده اما هنوز به ما نداده اند. چون جی رادیوگراف را در ایران هم دارد و می دانند این دو با هم جور در نمی آید.

 

 


تشکیل کمپین


مردم خیلی لطف دارند و پیشنهادات خوبی به من می دهند. اما کمپین در نهایت داخل ایران است ما احتیاج داریم این خبر خارج از ایران و داخل انگلستان دیده شود. روزنامه نگاران انگلیسی سراغم آمدند و با آن ها حرف نزدم. چون آن ها دنبال حواشی این داستان بودند که ارتباط من و جی و مادر سه فرزند جی بوده است. نمی خواهم وارد حواشی بشوم.  بیشتر کامنت های انگلیسی که دارم حرف های زشت از سوی مادر سه فرزند جی و برادر او است.

 


چرا ساموئل از ایران رفت


وقتی جی لوید از پیکان رفت تلاش کردیم با تیم های مختلفی صحبت کنیم. برای مذاکره با دو تیم به ترکیه رفته بودیم که آقای مهدی رحمتی به جی گفت برگرد ایران. آن زمان آقای رحمتی از پیکان به استقلال برمی گشت، به جی گفت با جایی امضا نکن بیا با هم برویم استقلال. جی باید برای پاسپورتش به انگلستان می رفت  که آقای رحمتی دیگر جواب ما را ندادند. البته خیلی گذشته اما اگر می گفتند پنجره نقل و انتقالات بسته نمی شد.

 

 

دیدگاه‌ها