کد خبر : 1660467 | 17 دی 1398 ساعت 14:34 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رویای ستاره هلندی بارسا نقش بر آب شد

فرانکی دی یونگ تا به اینجای فصل از حیث حضور همیشگی در ترکیب بارسلونا در میان هم تیمی هایش رکورددار است.

رویای ستاره هلندی بارسا نقش بر آب شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بدون شک بهترین خرید فصل بارسلونا فرانکی دی یونگ بوده است. بازیکنی که ژانویه گذشته با بارسا قرارداد بست ولی از تابستان به این باشگاه ملحق شد.

 

 

1466842

 

 

دی یونگ تا به اینجای فصل 1915 دقیقه در همه رقابت ها برای بارسلونا به میدان رفته و از همان اولین بازی توانست خود را به ترکیب اصلی تیمش تحمیل کند. ستاره هلندی زودتر از حد تصور خود را با سبک و فلسفه بازی بارسا وفق داد و پس از تراشتگن و پیکه، از حیث دقایق حضور در زمین نفر سوم در بارسلونا محسوب می شود. او بیشتر از تمام هافبک های بارسا در زمین حاضر بوده است (پس از او بوسکتس و ویدال قرار دارند).

 

دی یونگ اما از حیث حضور همیشگی در ترکیب بارسا شماره یک است. او در هر 19 بازی نیم فصل اول لالیگا و شش بازی لیگ قهرمانان در ترکیب بارسا قرار داشت. 25 بازی متوالی حضور در ترکیب بارسا و بالاتر از آنتوان گریزمان(24 بازی) و تراشتگن(23 بازی)؛ با این حال اخراج در بازی شنبه مقابل اسپانیول، رویای او برای تمام کردن فصل با حضور در تمام بازی های بارسا را نقش بر آب کرد. او با دریافت دو کارت زرد اخراج شد و بازی هفته بعد برابر گرانادا را باید از روی سکوها دنبال کند.

دی یونگ در خوش بینانه ترین حالت، تعداد بازی های متوالی اش برای بارسا به 27 خواهد رسید(بازی با اتلتیکو در دومین نیمه نهایی سوپرکاپ و در صورت برتری بارسا حضور در فینال).

 

دیدگاه‌ها