کد خبر : 1660498 | 17 دی 1398 ساعت 16:20 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی 3- نیروی زمینی 0

لیگ یک/ مصاف استقلالی‌ها را فکری برد

جدال دو بازیکن سابق استقلال را کاپیتان اسبق برد تا نشان دهد جانشین مطمئنی برای محسن عاشوری است.

لیگ یک/ مصاف استقلالی‌ها را فکری برد

 به گزارش "ورزش سه"، هفته هجدهم جام آزادگان، امروز (سه‌شنبه) با برگزاری هفت دیدار آغاز شد که گل‌ریحان البرز با سه گل در دیدار خانگی مقابل آرمان‌گهر به برتری دست یافت و با ۳۶ امتیاز و به طور موقت در صدر قرار گرفت.


 اما در یک دیدار حساس که بین دو استقلالی سابق در شهر ساوه برگزار شد، شاگردان محمود توانستند با سه گل، نیروی زمینی شکست دهند تا اولین تجربه فکری در نیمکت مربیگری خوشه طلایی با یک پیروزی پر گل همراه باشد.


در این دیدار ابتدا خوشه طلایی ساوه توسط سجاد اژدر در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی به گل رسید. در ادامه اکبر صغیری گل دوم را در دقیقه 83 زد و در حالی که بازی رو به اتمام بود این احسان پورشیخعلی بود که برای بار سوم دروازه نیمه زمینی را گشود تا یک پیروزی شیرین برای این تیم رقم بخورد.


 این در حالی است که نیروی زمینی در دقایقی به علت اخراج دروازه بان و یکی از بازیکنانش نه نفره بازی کرد و این مطمئنا کار این تیم را برای گرفتن نتیجه سخت کرده بود.


 حالا خوشه طلایی با این پیروزی از 18 بازی صاحب 29 امتیاز است و در جایگاه پنجم قرار گرفت و از طرفی نیروی زمینی با احتساب این شکست سنگین با 21 امتیاز در رده دهم جدول حضور دارد.َ

دیدگاه‌ها