کد خبر : 1660505 | 17 دی 1398 ساعت 17:35 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

دی لیخت؛ از انتقال گران قیمت تا تبعید به نیمکت

ماتایس دی لیخت که انتقالی پر سر و صدا در یوونتوس داشت، حالا در این باشگاه نیمکت نشین شده است.

دی لیخت؛ از انتقال گران قیمت تا تبعید به نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت تابستان امسال در حالی از آژاکس به یوونتوس پیوست که مشتری پروپاقرص دیگری مانند بارسلونا هم داشت.

بسیاری معتقدند پیشنهاد هنگفت بیانکونری دلیل اصلی رخ دادن این انتقال بود، اما مینو رایولا مدعی شده است که موکلش تنها به دنبال قرار گرفتن در ترکیب ثابت بوده و یوونتوس را به مثابه "دانشگاه هاروارد" برای مدافعان می دانسته است.

 

 

1448610

 

 

شرایط برای دی لیخت در یوونتوس اما مطابق انتظار پیش نمی رود. ستاره هلندی با 19 سال سن، کاپیتان آژاکس بود و فصل گذشته در 95 درصد بازی ها نیز برای تیمش به میدان رفت ولی با ورود به یوونتوس، حالا دیگر بازیکنی همیشه ثابت نیست و بعضا با اشتباهات عجیبش در زمین و پنالتی های بحث بر انگیزی که به حریفان داده، این سوال را باعث شده است که جذب او با رقمی بالغ بر 75 میلیون یورو، تصمیمی درست از سوی یوونتوس بوده است؟

 

دی لیخت هفته های متمادی است که از ترکیب اصلی یوونتوس به دور است. او پس از مصدومیت شانه، مدتی به دور از میادین بود و پس از بهبودی شاهد این است که دمیرال مدافع ترکیه ای جای او را در ترکیب اصلی اشغال کرده است.

لغزش دی لیخت در شکست 2-1 از لاتزیو باعث شد تا مائوریتزیو ساری ایده های خود برای خط دفاع را تغییر دهد. او در بازی بعدی یووه برابر اودینزه از ترکیب اصلی خارج شد و از دقیقه 76 که یووه 3-0 پیش بود وارد زمین شد. از بخت بد او روی تک گل اودینزه یکی از مقصرین بود.

در سوپرکاپ ایتالیا برابر لاتزیو نیز ساری ترجیح داد از زوج بونوچی-دمیرال استفاده کند و دی لیخت نیمکت نشین شد. او در دو بازی برابر سامپدوریا و کالیاری نیز فرصت بازی پیدا نکرد.

 

 

1429481

 

 

ساری در توجیه نیمکت نشینی های دی لیخت به خبرنگاران گفت:« من اولین کسی هستم که اعتقاد دارد دی لیخت بهترین مدافع دنیا خواهد شد. او مدت ها هر سه روز یک بار بازی کرد و باید توجه داشت که در کشوری متفاوت بازی می کند. این یک تورنمنت جدید برای اوست و هنوز مشکلات زبان هم دارد. دمیرال شرایط بسیار خوبی دارد و طبیعی است که در ترکیب ثابت قرار بگیرد. دی لیخت باید بیشتر تمرین کند تا بتواند در نیم فصل دوم جایگاهش را پس بگیرد.»

 

دیدگاه‌ها